تصاویر واقعی کاور پشتی گوشی ال جی وی 30 فاش شد

پنج‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
مطالعه 3 دقیقه
عکس‌های جدیدی از پوشش پشتی گوشی معرفی نشده‌ی ال‌جی وی ۳۰ منتشر شده است.
تبلیغات

امروز چهار تصویر جدید واقعی از پوشش پشتی منتسب به گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ منتشر شد. این عکس‌ها توسط یکی از منابع نزدیک به ال‌جی و در شبکه‌ی اجتماعی توییتر در دسترس قرار گرفته است. با توجه به این تصاویر، گزارش‌های قبلی منتشرشده در مورد گوشی پرچم‌دار مورد انتظار ال‌جی، بیشتر اعتبار پیدا می‌کنند. در گزارش‌های نامبرده، اعلام شده است که گوشی وی ۳۰ به یک دوربین دوگانه‌ی پشتی با جهت‌گیری افقی مجهز خواهد بود و در کنار این دو سنسور شاهد فلش دوگانه‌ی ال‌ای‌دی هستیم. رنگ کاور پشتی این محصول آبی با کمی ترکیب خاکستری در نظر گرفته شده است. البته در حال حاضر هنوز دقیقا مشخص نیست که آیا با توجه به رنگ این کاور، شرکت ال‌جی مدل واقعی گوشی ال‌جی وی ۳۰ را در این رنگ نیز تولید خواهد کرد یا این تصاویر مربوط به یک کاور تولیدشده توسط کمپانی‌های شخص ثالث هستند. درهرحال به نظر می‌رسد که سناریوی دوم محتمل‌تر باشد.

مقاله‌های مرتبط:

    در طول چند ماه گذشته، تعداد زیادی خبر و شایعه در مورد گوشی پرچم‌دار ال‌جی وی ۳۰ منتشر شده است؛ بر همین اساس، بیشتر منابع نزدیک به کمپانی کره‌ای در این رابطه توافق دارند که گوشی جدید سری وی این شرکت بیشتر به گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ شباهت خواهد داشت و نه به نسل قبلی خود؛ البته ال‌جی مدل قبلی پرچم‌دار سری وی خود موسوم به ال‌جی وی ۲۰ را اواخر سال ۲۰۱۶ معرفی کرد. گوشی‌ وی ۳۰ فاقد نمایشگر دوم خواهد بود؛ همان‌طور که احتمالا می‌دانید، ال‌جی نسل قبلی این محصول یعنی وی ۲۰ را به همراه نمایشگر دوم معرفی کرد. بر اساس اطلاعاتی که اکنون در مورد پرچم‌دار مورد انتظار ال‌جی در دسترس قرار دارد، انتظار می‌رود این محصول از صفحه‌ نمایش ۶ اینچی فول‌ویژن با رزولوشن کیو اچ‌دی بهره ببرد. بر اساس گزارش‌های قبل، نسبت تصویر این نمایشگر همانند نمایشگر پرچم‌دار امسال ال‌جی، ۱۸ به ۹ است. این دستگاه به احتمال زیاد به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز خواهد بود. چیپ‌ست نامبرده با فرآیند ۱۰ نانومتری تولید می‌شود. همچنین باید اشاره کنیم که باتری ال‌جی وی ۳۰ از نوع غیر قابل تعویض در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های گوشی مذکور، می‌توان به گواهی IP68 اشاره کرد؛ بنابراین ال‌جی وی ۳۰ در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود. بنا به گزارش‌ها، کمپانی ال‌جی گوشی هوشمند وی ۳۰ را به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز خواهد کرد و چندین مدل مختلف از این دستگاه برای بازارهای مختلف در نظر گرفته شده است. مدل پایه‌ی این محصول به ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز خواهد شد.

    افزون بر این، گفته می‌شود شرکت ال‌جی علاوه بر گوشی وی ۳۰، در حال کار روی مدل دیگری از این محصول با نام ال‌جی وی ۳۰ پلاس است. البته با توجه به گزارش‌هایی که تا‌کنون در مورد این مدل جدید منتشر شده، فعلا نمی‌دانیم تفاوت اصلی این محصول با مدل معمولی وی ۳۰ دقیقا چه خواهد بود. گوشی ال‌جی وی ۳۰ در تاریخ ۳۱ آگوست (نهم شهریور) رسما معرفی خواهد شد و پس از آن، از اواسط ماه سپتامبر شاهد عرضه‌ی این محصول در برخی بازارهای منتخب خواهیم بود. جزئیات مربوط به قیمت گوشی نامبرده هنوز توسط ال‌جی اعلام نشده است. در ادامه می‌توانید تصاویر واقعی کاور پشتی منتسب به گوشی ال‌جی وی ۳۰ را مشاهده کنید.

    قاب پشتی ال جی وی ۳۰

    نظر شما در این مورد چیست؟‌

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات