گلکسی نوت 8 از ۲۴ شهریور با قیمت ۹۳۰ دلار عرضه می‌شود

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اطلاعات رسمی، مدل ۶۴ گیگابایتی فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ از ۲۴ شهریور با قیمت پایه ۹۳۰ دلار عرضه می‌شود.
تبلیغات

شرکت سامسونگ، امروز از فبلت پرچم‌دار گلکسی نوت ۸ با مشخصات‌فنی رده‌بالا مانند دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، حافظه رم بیشتر و قلم S-Pen رونمایی کرد. به‌تازگی جزئیات تکمیلی بیشتری نیز اعلام شده است که از پیش‌فروش گلکسی نوت ۸ از ۲۴ آگوست (۲ شهریور) خبر می‎دهد. کاربرانی‎که بین بازه ۲۴ آگوست تا ۲۴ سپتامبر (۲ مهرماه) برای خرید گلکسی نوت ۸ اقدام کنند، یک دوربین گیر ۳۶۰ یا یک کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و پد شارژ بی‌سیم قابل تبدیل دریافت خواهند کرد. 

شرکت سامسونگ، فبلت گلکسی نوت ۸ را در ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور)، عرضه خواهد کرد و اپراتور T-Mobile برای عرضه این فبلت در ایالات متحده، قیمت ۹۳۰ دلار در نظر گرفته است؛ مدل ۶۴ گیگابایتی، تنها نسخه‎ای از گلکسی نوت ۸ خواهد بود که در ایالات متحده به فروش می‎رسد. با این‏‎حال، شرکت سامسونگ فبلت جدیدش را با ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت حافظه در کشورهای دیگر عرضه خواهد کرد.

گلکسی نوت ۸ به نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل مجهز شده است؛ از ۶ گیگابایت حافظه رم استفاده می‎کند و فضای ذخیره‌سازی آن‌ را حداکثر می‌توانید تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر افزایش دهید. فبلت جدید سامسونگ با تراشه اکسینوس ۸۸۹۵ به صورت جهانی و تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام در ایالات متحده راهی بازار می‏‏‎شود.

مهم‌ترین مشخصه گلکسی نوت ۸، دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی ان است که از دو لنز واید و تله‌فوتو بهره می‎گیرد. به همین جهت، دوربین اصلی از زوم اپتیکال ۳ برابری پشتیبانی خواهد کرد و هر دو لنز از لرزش‌گیر اپتیکال استفاده می‏‌کند. ثبت تصاویر سلفی نیز به کمک شاتر ۸ مگاپیکسلی در حاشیه بالای نمایشگر امکان‌پذیر خواهد بود و باید اشاره کرد که دوربین سلفی، به قابلیت «فوکوس خودکار» مجهز شده است.

این فبلت با پشتیبانی از داک DeX در دسترس قرار خواهد گرفت؛ بدین صورت، می‌توانید گلکسی نوت ۸ را روی داک قرار دهید و از این فبلت به عنوان یک رایانه شخصی استفاده کنید. این داک از ماوس و صفحه‌کلید نیز پشتیبانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات