ابزارهای رایگان کسپراسکای

یک‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی کسپراسکای، علاوه بر محصولات غیررایگان خود از جمله آنتی‌ویروس کسپراسکای که استفاده از آن‌ها نیاز به خرید لایسنس کسپراسکای دارد، محصولات رایگانی را نیز برای استفاده عموم در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
تبلیغات

در ادامه این مقاله به برخی از این محصولات رایگان اشاره خواهیم کرد که می‌توانید بدون هزینه از آن‌ها بر روی کامپیوتر ویندوزی، مک بوک، گوشی و تبلت اندرویدی و یا آیفون و آیپد خود استفاده نمایید:

  • نرم افزار رایگان Kaspersky security scan: نرم‌افزار فوق یکی از نرم‌افزارهای رایگان و محبوب کسپراسکای، ویژه سیستم عامل ویندوز است. اگر قصد ندارید برای خرید آنتی‌ویروس کسپراسکای هزینه کنید، قطعا این نرم‌افزار رایگان می‌تواند با اسکن دقیق کامپیوتر ویندوزی شما و یافتن تمام ویروس‌های موجود، آن هم به صورت رایگان، به شما کمک بسیار خوبی کند.
  • ابزار رایگان Kaspersky threat scan: این نرم‌افزار نیز یکی‌دیگر از نرم‌افزارهای رایگان و محبوب کسپراسکای است که ویژه گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی بوده و به رایگان دستگاه اندرویدی شما را به صورت کامل اسکن کرده و فایل های‌مخرب را از بین خواهد برد. قطعا همواره بهتر است با هزینه‌ای بیشتر و خرید محصولات غیررایگان کسپراسکای، از جمله Kaspersky intenet security، امنیت بیشتری را برای دستگاه اندرویدی خود فراهم کنید؛ اما در نبود آن، ابزار رایگان threat scan به خوبی حداقل امنیت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
  • نرم‌افزار رایگان Kaspersky safe kids: این نرم‌افزار که برای تمام پلتفرم‌های ویندوز، مک، اندروید و IOS طراحی و تولید شده است، برای خانواده‌هایی که نگران رفتار کودکان و نوجوانان خود در فضای مجازی هستند، مناسب است. توسط نرم‌افزار فوق می‌توانید تا حد زیادی رفتار فرزندان خود را در فضای مجازی کنترل و مراقبت کرده و نظارت کافی بر آن‌ها داشته‌باشید.
  • نرم‌افزار رایگان Kaspersky software updater: این ابزار ویژه کامپیوترها و سایر دستگاه‌های ویندوزی بوده و به آسانی کلیه نرم‌افزارهای شما را به‌روز می‌کند. در نگاه بسیاری از افراد به روزرسانی مداوم و همیشگی نرم‌افزارها اهمیت زیادی ندارد؛ اما لازم است بدانید که به‌روز نگاه‌داشتن نرم‌افزارهای نصب‌شده کمک بسیار زیادی به حفظ امنیت و کاهش آسیب‌پذیری دستگاه شما و همچنین بالا بردن راندمان و سرعت دستگاه شما می‌کند.
  • ابزار رایگان Kaspersky password manager: شاید شما هم جزو افرادی باشید که برای سایت‌های مختلف رمزهای عبور گوناگونی دارید؛ اما در به خاطر سپردن آن‌ها مشکل دارید. نرم افزار رایگان Password manager راهکار شماست و به راحتی کمک می‌کند تا پسوردهای خود را بدون دغدغه ذخیره و به سادگی و در امنیت کامل استفاده کنید، این ابزار برای تمام سیستم‌عامل‌های windows، mac، android و IOS طراحی و تولید شده و می‌توانید از آن به رایگان استفاده کنید.
  • نرم افزار رایگان Kaspersky free: این نرم‌افزار نیز یکی از نرم‌افزارهای پرکاربرد و رایگان کسپراسکای است که به رایگان از سیستم شما در مقابل بدافزارها و فایل‌های مخرب محافظت می‌کند، در واقع نرم افزار فوق نسخه محدود Kaspersky internet security است که به رایگان برای سیستم عامل ویندوز عرضه شده است.

با توجه به اهمیت بالای حفظ امنیت در فضای مجازی، توصیه ما همواره استفاده از نرم‌افزارهای غیر رایگان است، برای خرید لایسنس‌های قانونی و اورجینال کسپراسکای می‌توانید به پارس اسکن، مرکز رسمی خدمات کسپراسکای در ایران، مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات