برنامه Mobile Data Usage: مدیریت حجم مصرفی اینترنت در موبایل - زوم اپ

شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کنترل مصرف اینترنت مخصوصا برای کاربران ایرانی اهمیت زیادی دارد. اپلیکیشن Mobile Data Usage برای همین کار ساخته شده است.
تبلیغات

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که حجم اینترنت سیم‌کارت یا حتی WiFi زودتر از آنچه انتظار دارید به اتمام برسد. در این مواقع اگر فرض را بر سوءاستفاده‌های احتمالی نگیریم؛ معمولا اپلیکیشن‌هایی که در این زمینه مشغول فعالیت هستند، باعث کاهش فوری حجم می‌شوند. بسیاری از کاربران به این موضوع آگاه نیستند که بخش زیادی از حجم بسته‌های اینترنتی توسط اپلیکیشن‌هایی که در پس‌زمینه بدون اطلاع ما به‌روزرسانی می‌شوند، مصرف می‌شود. از همین رو برنامه‌های مختلفی برای نظارت بر میزان مصرف دیتا در هر ۲۴ ساعت ساخته و منتشر شده است که می‌توان Mobile Data Usage را یکی از بهترین برنامه‌های موجود در این زمینه دانست که برای اندروید منتشر شده است.

این برنامه حجم دیتای مصرفی از اینترنت موبایل و وای-فای را به‌صورت مجزا محاسبه می‌کند و در نمودارهای اختصاصی به شما نمایش می‌دهد. یکی از نکات ویژه‌ای که در Mobile Data Usage وجود دارد، پشتیبانی از بررسی اطلاعات وای‌ فای است که آن را نسبت به همتایان خود - که تنها از اینترنت سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند - یک سر و گردن بالاتر قرار می‌دهد. بسیاری از افراد که از اینترنت‌ حجمی وای‌فای استفاده می‌کنند، ممکن است بنا به دلایل مختلف نیاز به بررسی میزان مصرف روزانه‌ی خود از اینترنت وای‌ فای داشته باشند که در این صورت، این برنامه یک انتخاب عالی برای آن‌ها به‌حساب خواهد آمد. برنامه Mobile Data Usage همچنین استفاده‌ی اپلیکیشن‌های مختلف را به‌صورت تفکیک‌شده به نمایش خواهد گذاشت تا با آگاهی از پرمصرف‌ترین برنامه‌های خود، به شکل دقیق‌تری قادر به مدیریت آن‌ها باشید. برای دانلود این برنامه از لینک‌ زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • رابط کاربری زیبا
  • نمایش مصرف جداگانه هر اپلیکیشن به‌صورت مجزا
  • تفکیک مصرف وای‌ فای و دیتای سیم‌کارت

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی apkdl_bot@ برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات