سامسونگ: گلکسی نوت 8 بهترین دستگاه چندرسانه‌ای خواهد بود

شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به اعتقاد سامسونگ، گلکسی نوت 8 بهترین دستگاه برای افرادی است که از گوشی برای مصارف چندرسانه‌ای استفاده می‌کنند.
تبلیغات

گزارش مالی سامسونگ برای فصل دوم ۲۰۱۷ منتشر شده است و این غول کره‌ای توانسته ضمن ثبت رکورد در کسب سود عملیاتی، باارزش‌ترین کمپانی دنیا در حوزه‌ی فناوری شود.

سامسونگ علاوه بر انتشار گزارش مالی خود، از استراتژی‌های این کمپانی برای نیمه‌ی دوم سال پرده برداشته است. این شرکت انتظار دارد میزان تقاضا برای گوشی‌ هوشمند و تبلت‌ در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ با افزایش روبه‌رو شود. علت این ادعا را می‌توان فصل تعطیلات دانست؛ اما ناگفته نماند که رقابت بین همتایان این غول کره‌ای همچنان داغ است.

اما شاید در حال حاضر مهم‌ترین خبر در مورد سامسونگ، معرفی فبلت جدید این کمپانی طی ماه آتی باشد که بعد از ماجرای گلکسی نوت 7، بسیاری منتظر رونمایی از این دستگاه هستند. علاوه بر این، سامسونگ اعلام کرده است که همچنان سخت تلاش می‌کند تا بتواند میزان فروش گلکسی اس 8 را در سطح بالایی نگه دارد.

مدیر اجرایی سامسونگ در جریان یک کنفرانس تلفنی بعد از انتشار گزارش مالی این کمپانی، به گلکسی نوت 8 اشاره کرده و اعلام کرده است این فبلت می‌تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که بیش از دیگران با محتوای چندرسانه‌ای سروکار دارند. او گفته است:

سری گلکسی نوت که اولین بار سال ۲۰۱۱ معرفی شد، امکانات زیادی چون نمایشگر بزرگ و قلم اس پن را در قالب یک گوشی هوشمند ارائه داده است؛ اما حالا این دستگاه پیشرفته‌تر از گذشته خواهد بود و عملکردهای بهتری در حوزه‌ی مالتی‌مدیا خواهد داشت.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با گلکسی نوت 8 به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات