سیری با سیستم تشخیص گفتار و پیشنهادات بهتر در iOS 11 همراه می‌شود

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
اپل در WWDC 2017 اعلام کرد که دستیار صوتی هوشمند سیری هم‌زمان با انتشار iOS 11 در پاییز سال جاری با تغییرات گسترده‌ای بروز خواهد شد.
تبلیغات

اپل در جریان WWDC 2017 اعلام کرد که دستیار صوتی هوشمند سیری با تغییراتی همراه خواهد شد که هم‌زمان با انتشار iOS 11 در پاییز سال جاری میلادی در اختیار کاربران روی پلتفرم‌های سخت‌افزار متعدد اپل قرار می‌گیرد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، سیری با صدای جدیدی همراه خواهد شد که به‌منظور هر چه طبیعی‌تر جلوه کردن این صدای مصنوعی تغییر یافته است. همچنین سیری از نظر ظاهری نیز بهبود یافته و پیشنهادات آن همراه تصاویر بیشتری خواهد بود.

سیری در نسخه‌ی بتا قابلیت ترجمه‌ی جدیدی نیز به همراه دارد که با استفاده از آن کاربران قادرند از زبان‌های انگلیسی به چینی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی و همچنین اسپانیایی ترجمه کنند. همچنین زبان‌های دیگری به این دستیار صوتی هوشمند برای ترجمه اضافه خواهد شد. سیری همچنین از فناوری جدیدی با نام on device learning استفاده می‌کند که با استفاده از آن این دستیار صوتی هوشمند قادر خواهد بود به پیش‌بینی اقدامات بعدی کاربر روی گوشی بپردازد. این آموزه‌های سیری روی تمام گجت‌های اپلی کاربران همگام خواهد شد. این اطلاعات به‌صورت محرمانه فقط برای کاربران ذخیره خواهد شد.

همچنین باید به امکان استفاده بیشتر از سیری برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های مستقل اشاره کرد. توسعه‌دهندگان قادرند قابلیت‌های بیشتری از سیری را در اپلیکیشن‌های خود مورد استفاده قرار دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات