طرح‌های مفهومی گوشی نوکیا 9 دوربین دوگانه این محصول را نشان می‌دهند

دوشنبه ۵ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی چند رندر جدید از نوکیا ۹ منتشر شده‌اند که دوربین دوگانه‌ی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهند.
تبلیغات

روز جمعه چندین رندر از گوشی هوشمند نوکیا ۹ در بسیاری از وب‌سایت‌های حوزه‌ی فناوری منتشر شد. این رندرها قبلا در یک ویدیو کوتاه در یوتیوب منتشر شده بود که شما می‌توانید آن را در پایین همین مطلب تماشا کنید. در ویدیوی یادشده چندین مدل مختلف از گوشی هوشمند پرچم‌دار مورد انتظار نوکیا دیده می‌شود که طراحی همه‌ی‌ این رندرها با جدیدترین شایعات و گزارش‌های منتشرشده در مورد این دستگاه مطابقت دارد. این کلیپ کوتاه علاوه بر تفاوت در رنگ رندر مدل‌های مختلف نوکیا ۹، اطلاعاتی در مورد دوربین دوگانه‌ی این محصول ارائه می‌دهد. باید اشاره کنیم بسیاری از افراد نزدیک به کمپانی نوکیا با این موضوع موافق‌اند که گوشی نوکیا ۹ به‌احتمال زیاد از دوربین دوگانه‌ی پشتی بهره خواهد برد. در یکی از رندرهای مورد بحث، دوربین دوگانه‌ی گوشی نوکیا ۹ به حالت افقی و در سمت راست فلش ال‌ای‌دی دوگانه قرار داده شده و از بدنه‌ی پشتی دستگاه کمی بیرون زده است. بر اساس رندرهای مورد اشاره، دوربین دوگانه‌ی پشتی یکی دیگر از مدل‌های نوکیا ۹ حالت عمودی دارد و در زیر آن فلش ال‌ای‌دی و سنسور سنجش ضربان قلب تعبیه شده است.

در این رندرها سنسور اثر انگشت در بدنه‌ی پشتی یا دکمه‌ی فیزیکی هوم گوشی هوشمند نوکیا ۹ دیده نمی‌شود و به همین دلیل گفته می‌شود این گوشی به‌احتمال زیاد از سنسور اثر انگشت بهره نخواهد برد. البته این احتمال هم وجود دارد که نوکیا از سنسور اثر انگشت اپتیکال در زیر نمایشگر در گوشی هوشمند نوکیا ۹ استفاده کند؛ ولی در حال حاضر این خبر چندان معتبر نیست. در طی چند هفته‌ی اخیر خبرها و گزارش‌های مختلفی در مورد پرچم‌دار بعدی اچ‌ام‌دی گلوبال منتشر شده است و بر همین اساس گفته می‌شود این محصول در چند مدل و با حافظه‌ی داخلی و رم متفاوت به بازار عرضه خواهد شد. علاوه بر این انتظار می‌رود این گوشی به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ و چیپ‌ گرافیکی آدرینو ۵۴۰ مجهز شود. تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، هشت هسته‌ی پردازش از نوع Kyro دارد که فرکانس کاری آن‌ها ۲.۳۵ گیگاهرتز است. بر اساس گزارش‌های اخیر، کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال گوشی هوشمند نوکیا ۹ را با رم ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی تولید خواهد کرد و بنابراین احتمالا این گوشی با رم ۴ گیگابایتی به بازار عرضه نخواهد شد. افزون بر آنچه گفته شد، هنوز مشخص نیست که نوکیا ۹ با رم ۸ گیگابایتی در کدام کشورهای جهان به فروش خواهد رسید.

بنا به آنچه منابع نزدیک به نوکیا اعلام کرده‌اند، انتظار می‌رود گوشی‌ نوکیا ۹ تا پایان تابستان به‌صورت رسمی معرفی شود و عرضه‌ی این محصول نهایتا از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد. علاوه بر این انتظار داریم به‌زودی جزئیات بیشتری در مورد گوشی هوشمند نوکیا ۹ در دسترس قرار گیرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشرشده از رندرهای این گوشی را مشاهده کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات