خرید شگفت انگیز با تخفیف باورنکردنی در حراجی سالم

شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ردکالا سایتی است که روی حراجی‌های کالاها و خدمات اصل و کاملا نو (بسته‌بندی شده) به همراه گارانتی متمرکز است.
تبلیغات

در رد کالا تمامی کالاها یا خدمات ارائه شده به صورت کامل توضیح داده شده‌اند تا شرکت کننده بتواند قیمت آن را از هر جایی استعلام کرده و تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد در یک حراجی خاص شرکت کند یا خیر.

شعار ردکالا این است:

اگر قصد خرید یک کالا را دارید و ردکالا را به عنوان سایت خرید انتخاب کرده‌اید، ابتدا شانس خود را در حراجی امتحان کنید. اگر برنده حراجی باشید که کالای مورد نظر خود را با یک تخفیف بسیار عالی به‌دست خواهید آورد. اگر برنده حراجی نشدید، باز هم چیزی را از دست نمی‌دهید. هزینه‌ای که در حراجی صرف کرده‌اید به صورت بن تخفیف به شما عودت می‌شود تا برای خرید همان کالا یا کالای دیگری صرف کنید.

رد کالا

پارامترهای حراجی

در سایت ردکالا، هنگام تعریف یک حراجی دو پارامتر از ابتدا مشخص می‌شود:

  •  تعداد شرکت‌کنندگان در حراجی
  • هزینه ورودی حراجی

هزینه ورودی از قبل مشخص، باعث می‌شود که اولا مدیریت مالی برای شرکت در حراجی داشته باشید یا به تعبیری از قبل میزان هزینه‌ای که قرار است در یک حراجی صرف کنید، معلوم باشد. این مطلب همچنین باعث می‌شود که کلیه شرکت کنندگان شانس یکسان و برابر در مقابل بقیه داشته باشند. تعداد شرکت کننده مشخص یعنی تعداد افرادی که در یک حراجی شرکت می‌کنند از ابتدا برای شما معلوم است و می‌دانید چند نفر متقاضی این کالا هستند. حراجی‌ها پس از ثبت نام و تکمیل اعضا، قفل می‌شود یعنی فرد جدیدی نمی‌تواند پس از قفل شدن به حراجی وارد شود.

ردکالا

RedOff

پس از برگزاری حراجی و برنده شدن یک فرد، بقیه شرکت کنندگان به اندازه ۱۲۵ درصد مبلغی که به عنوان هزینه در حراجی صرف کرده‌اند را به صورت بن تخفیف ردآف (RedOff) دریافت خواهند کرد. در ردکالا هدف این است که شرکت کننده خود تصمیم بگیرد این بن تخفیف را برای کدام کالا یا کالاها صرف کند. لذا بازندگان مجبور نیستند که همان کالایی که در حراجی آن شرکت کرده‌اند را خریداری کنند و می‌توانند با بن تخفیف خود، یک یا چند کالای دیگر را انتخاب کنند. در فروشگاه برای هر کالای موجود تعیین شده است که آن کالا چه تعداد ردآف را قبول می‌کند. می‌توانید بن‌های کسب کرده از یک یا چند حراجی را برای خرید یک یا چند کالا صرف کنید. به علاوه، پس از خرید از فروشگاه ردکالا نیز ردآف دریافت می‌کنید. به ازای تک تک کالاها مشخص شده که چه تعداد ردآف پس از خرید آن کالا کسب خواهید کرد.

پس یا برنده حراجی شده و با یک تخفیف بسیار عالی کالای حراجی را دریافت می‌کنید یا اینکه ۱۲۵ درصد پول خود (یعنی ۲۵ درصد بیشتر) را به عنوان بن تخفیف دریافت می‌کنید و برای خرید از فروشگاه ردکالا از آن استفاده می‌کنید. این یعنی الگوریتم برنده - برنده.

سایت ردکالا یک سایت فروش کالا یا خدمات با روش نوین است. علاوه بر حراجی با ورودی، انواع دیگر حراجی در این سایت انجام می‌شود از جمله حراجی‌های بدون ورودی، حراجی‌های جایزه و حراجی‌های اختصاصی. در ردکالا همه برنده هستند. کالاهای حراجی و فروشگاه، همه دست اول، اصل و با گارانتی معتبر است. اگر تمایل دارید به جمع کاربران خوشحال این سایت ملحق شوید، کافی است به سایت ردکالا آمده، ثبت نام کرده و سپس تصمیم بگیرید در کدام حراجی‌ها قصد شرکت دارید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات