نتیجه نظرسنجی: سرفیس استودیو و سرفیس پرو پرطرفدارترین محصولات خانواده سرفیس

جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نتایج نظرسنجی این هفته‌ی زومیت نشان از این دارد که سرفیس استودیو و سرفیس پرو تقریبا بصورت برابر از نظر کاربران زومیت محبوب‌ترین اعضای خانواده‌ی سرفیس هستند.
تبلیغات

در هفته‌های اخیر مایکروسافت با برگزاری کنفرانس‌های متعددی اقدام به رونمایی از دو عضو جدید از خانواده‌ی سرفیس کرد. ردموندی‌ها سرفیس لپ‌تاپ را به عنوان اولین لپ‌تاپ واقعی سری سرفیس رونمایی کرده و سپس در جریان کنفرانس شانگهای نیز از نسل جدید سرفیس پرو رونمایی کردند. سرفیس لپ‌تاپ و سرفیس پرو ۲۰۱۷ را باید اعضای جدیدی از خانواده‌ای خواند که سرفیس استودیو و نسخه‌ی بروز شده‌ی سرفیس بوک عضو آن بودند.

در نظرسنجی این هفته‌ی زومیت با ارائه‌ی اطلاعاتی جامع در مورد هر یک از محصولات خانواده‌ی سرفیس از شما کاربران گرامی خواستیم تا بهترین یا جذاب‌ترین گزینه از میان چهار محصول سری سرفیس را انتخاب کنید. به جرات می‌توان گفت که هر یک از محصولات سری سرفیس جزو بهترین گزینه‌های موجود در بازار هستند، حال آنکه تفاوت‌های کوچکی بین شماری از آن‌ها وجود دارد که در واقع آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند.

در نظرسنجی این هفته‌ی زومیت ۲٫۹۵۱ نفر شرکت کرده‌‌اند که و تقریبا ۷۱ درصد از آرا به حساب سرفیس استودیو و سرفیس پرو واریز شده است، بطوریکه هر یک از این دو محصول نظر ۳۵ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی را به خود جلب کرده‌‌اند. اگر نگاهی دقیق‌تر به آمار داشته باشیم، ۱٫۰۵۹ نفر یا ۳۵.۸۹ درصد از کاربران سرفیس استودیو را به عنوان جذاب‌ترین گزینه انتخاب کرده‌‌اند، حال آنکه ۱٫۰۴۳ نفر یا ۳۵.۳۴ درصد از شرکت‌کنندگان، سرفیس پرو را به عنوان گزینه‌ی ایده آل خود برگزیده‌اند. سرفیس بوک دیگر عضو خانواده است که موفق شده تا نظر ۵۱۱ یا ۱۷.۳۲ درصد از کاربران را به سمت خود جلب کند. نکته‌ی جالب اینکه سرفیس لپ‌تاپ به عنوان جدیدترین عضو از خانواده‌ی سرفیس، آخرین گزینه از نظر جذابیت در میان خانواده‌ی زومیت است که شاید دلیل آن پیروی از فرم فکتور یک لپ‌تاپ مبتنی بر پلتفرم ویندوز است که از دیرباز محصولاتی مشابه در بازار حضور داشته‌اند.

نتیجه نظرسنجی زومیت

نظر شما در مورد نتیجه نظرسنجی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات