فیسبوک برنامه تلویزیونی تولید می‌کند

دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد فیسبوک در حال ساخت برنامه تلویزیونی است و به احتمال زیاد از ماه آینده این برنامه‌ها را عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

طبق گزارش‌های جدید، کمپانی فیسبوک درصدد است تا برنامه‌های تلویزیونی مختلفی تولید و عرضه کند. فیسبوک چندین پیشنهاد را نیز تأیید کرده است و می‌خواهد هزینه ساخت برنامه‌های تلویزیونی را تأمین کند. البته باید گفت که از گذشته نیز اخباری وجود داشت مبنی بر اینکه فیسبوک می‌خواهد به سمت تولید برنامه‌های تلویزیونی برود.

چه انتظاراتی می‌توان از فیسبوک داشت؟

فیسبوک می‌خواهد در دو رده برنامه تولید کند. رده اول از برنامه‌های بلند مدت با بودجه بالا تشکیل می‌شود و رده دوم مختص برنامه‌هایی بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه است. انتظار می‌رود این برنامه‌های تلویزیونی ۲ میلیارد بیننده داشته باشند و با استقبال آن‌ها رو‌به‌رو شوند. احتمالا فیسبوک به دنبال یک برند نیز هست که تولید برنامه‌های تلویزیونی را بر عهده بگیرد و مدیریت کند.

چرا فیسبوک می‌خواهد برنامه تلویزیونی تولید کند؟

با وجود ۲ میلیارد کاربر، رفتن به سمت تولید محتوا می‌تواند انتخابی منطقی برای فیسبوک باشد. فیسبوک با تولید برنامه‌ی تلویزیونی نه‌تنها می‌تواند گوی سبقت را از رقبایش برباید؛ بلکه اولین شبکه اجتماعی خواهد بود که برنامه‌ی تلویزیونی تولید می‌کند و در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

شاید فیسبوک در جذب کاربران موفق عمل کرده باشد؛ اما نسل جدید کاربران به سمت رقبای فیسبوک می‌روند که این موضوع برای فیسبوک می‌تواند در طولانی مدت خسارت‌های جبران ناپذیری ایجاد کند.

چه زمانی برنامه‌های تلویزیونی فیسبوک عرضه می‌شود؟

شایعات حاکی از آن هستند که می‌توانیم اواخر ژوئن شاهد اولین انتشار یا بیانیه رسمی از طرف فیسبوک باشیم. با این حال، باید صبر کنیم و ببینیم که فیسبوک برای کاربرانش چه برنامه‌های هیجان‌انگیزی در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات