کارتک؛ خرید و فروش رایگان خودرو در کنار اطلاعات فنی

سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اگر می‌خواهید خودرویی بخرید، بفروشید یا در مورد اطلاعات فنی‌ آن بدانید، به کارتک سر بزنید.
تبلیغات

یکی از منابع جامع خرید و فروش که سبب سرعت در معاملات می‌شود، بدون شک اینترنت است. خرید و فروش خودرو نیز از این موضوع جدا نیست. شاید شما هم به دنبال سایت خوب و جامع برای خرید و فروش خودروهای خود می‌گردید؟ یا می‌خواهید از اطلاعات فنی خودروها و اصطلاحات خودرویی باخبر شوید؟ یا به دنبال نمایشگاه‌های خودرو در شهر یا محل سکونت‌تان می‌گردید؟ پیشنهاد ما به شما وب‌سایت و اپلیکیشن کارتک است.

پیدا کردن سایت و اپلیکیشن جامع که در آن آگهی‌ها فروش خودرو در آن مشاهده شود، اطلاعات فنی خودروها در آن وجود داشته باشد، بتوان اطلاعات ماشین‌های مورد نیاز خود را به‌صورت لحظه‌ای دریافت کرد، خودروی خود را در آن آگهی کرد، اطلاعات نمایشگاه‌های خودرو اطراف آن را جستجو کرده و روی نقشه پیدا کرد، نمایشگاه خود را در آن ثبت کرد، برای خریداران پیامک فرستاد، آگهی خود را پیگیری کرد و مجله‌ی خودروی خوب و جامع را در آن مطالعه کرد، کار آسانی نیست.

کارتک

برخی از افراد برای هر کدام از مزیت‌های گفته‌ شده به سایت مورد نظر خود می‌روند و همیشه باید برای در اختیار داشتن این امکانات، آدرس چند سایت یا چند اپلیکیشن خودرویی موبایل را با خود همراه داشته باشند.

این در حالی است که کارتک با طراحی مدرن خود تمام امکانات مورد نظر را برای شما فراهم می‌کند. در کارتک شما می‌توانید لیست خودروهای موجود برای فروش را مشاهده کنید؛ خودروی خود را به راحتی به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه کم برای فروش آگهی کنید؛ از قیمت خودروهای صفر و دست دوم آشنا شوید؛ از خودروهای مورد علاقه‌ی خود که در آینده آگهی می‌شوند باخبر شوید؛ آگهی‌های خود را پیگیری کنید، اطلاعات فنی خودروها را جستجو کنید؛ لیست نمایشگاه‌های خودرو را مشاهده و جستجو کنید؛ نمایشگاه مورد نظرتان را روی نقشه ببینید.

اپلیکیشن

تیم کارتک با اطلاع از اینکه امروزه تعداد کاربران ایرانی استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل را به بازدید سایت‌ها ترجیح می‌دهند، برای راحتی کاربران و دسترسی آسان به اطلاعات، نسخه‌ی اپلیکیشن اندرویدی خود را در اختیار همگان قرار داده است. برای دانلود این برنامه در کافه‌بازار به این لینک مراجعه کنید.

کارتک

در کارتک چهار بخش اصلی وجود دارد که هر کدام دارای زیر مجموعه‌های مهمی هستند. این بخش‌های اصلی عبارتند از:

۱- خرید و فروش خودرو

۲- نمایشگاه‌های خودرو

۳- اطلاعات فنی خودرو

۴- پنل کاربری

بخش خرید و فروش

خرید و فروش خودرو را می‌توان مهم‌ترین و اساسی‌ترین بخش سایت و اپلیکیشن کارتک دانست که در آن بخش‌های زیر وجود دارد:

لیست خودروها: در این بخش می‌توانید خودروهای خود را بر اساس برند، مدل، تیپ، سال تولید، استان و شهر آگهی کننده، محدوده‌ی قیمت، کارکرد، عکس‌دار بودن، قسطی و معاوضه کردن جستجو کنید. در کارتک برای این بخش مرتب‌سازی بر اساس به‌روز بودن، گرانی و ارزانی، قدیم یا جدید بودن سال تولید و کارکرد برای نمایش جستجوها قرار داده شده است. البته کارتک فیلترهای دیگر چون رنگ بدنه، رنگ داخل، گیربکس، وضعیت بدنه، وضعیت موتور، نوع پلاک، نوع سوخت و شاسی را نیز برای کاربرانش فراهم کرده است.

کارتک

ثبت آگهی فروش: در این بخش کاربران می‌توانند با ارائه‌ی مشخصات خودروی فروشی خود از جمله برند، مدل، تیپ، سال تولید، استان و شهر آگهی کننده، محدوده‌ی قیمت، کارکرد و عکس، گوشی خود را به صورت رایگان آگهی کنند. البته این آگهی‌ها با پرداخت مبلغ ۱۲ و ۱۹ هزار تومان می‌تواند به پکیج ویژه‌ی نقره‌ای و طلایی تبدیل شده تا تعداد بیشتری از کاربران این آگهی‌های را سریع‌تر ببینند. البته با طلایی کردن آگهی خود امکان ارسال پیامک به خریداران و با طلایی و نقره‌ای کردن امکان ارسال ایمیل به کاربران را خواهید داشت.

قیمت صفر: در این بخش قیمت خودروهای صفر در کارخانه (نمایندگی) و بازار را می‌توانید به صورت لیستی مشاهده کنید. این قابلیت فعلا در سایت وجود دارد و در آینده به اپلیکیشن هم اضافه می‌شود.

رینگ رینگ: این بخش برای گوش به زنگ بودن از موجود شدن خودروهای دلخواه تعبیه‌ شده است و با تنظیم مشخصات دلخواه خود بر اساس برند، مدل، تیپ، سال تولید، استان و شهر آگهی کننده، محدوده‌ی قیمت، کارکرد و عکس می‌توانید پس از موجود شدن خودروی مورد نظر از وجود آن با خبر شوید.

پیگیری آگهی: برای پیگیری از خریداران آگهی‌های ثبت شده یا زمان و میزان نمایش‌ آنها باید به این بخش مراجعه کرده و آگهی‌های خود را مدیریت کنید.

نمایشگاه‌های خودرو

در این بخش دو قسمت نمایش نمایشگاه‌ بر اساس موقعیت مکانی و ثبت نمایشگاه برای نمایشگاه‌دار امن تعبیه شده است.

اطلاعات فنی خودرو

اطلاعات و مشخصات فنی خودروها بر اساس اعلام کارخانه یا مدل‌های موجود در ایران را می‌توانید در این بخش مشاهده کنید.

پنل کاربری

برای مدیریت پنل کاربری، پرداخت‌ها و تغییر مشخصات ثبت شده از خود به این بخش می‌توانید مراجعه کنید.

برای استفاده از امکانات کارتک به آدرس www.cartak.ir مراجعه کرده یا اپلیکیشن کارتک را از دانلود کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات