آلکاتل اولین گوشی با دوربین دوگانه در جلو و پشت دستگاه را عرضه کرد

چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی آلکاتل گوشی هوشمندی عرضه کرده که مجهز به دوربین دوگانه در جلو و پشت دستگاه است.
تبلیغات

آلکاتل نام برندی فرانسوی است که زیر پرچم کمپانی چینی TCL Corporation فعالیت می‌کند. کمپانی تی‌سی‌ال مجوز تولید گوشی‌های بلک‌بری را نیز در اختیار دارد. این شرکت چینی قصد دارد در برنامه‌های جدید خود از تولید گوشی‌های اقتصادی فاصله بگیرد و محصولات جذابی روانه‌ی بازار کند. از همین رو این کمپانی اولین گوشی‌ هوشمند مجهز به دوربین دوگانه در جلو و پشت دستگاه را با برند آلکاتل عرضه کرده است.

نکته‌ی قابل توجه دیگر این است که این گوشی با نام Alcatel Flash به فروش خواهد رسید و با دو مدل دیگر موسوم به Alcatel OneTouch Flash و Alcatel Flash 2 تفاوت دارد. گوشی جدید آلکاتل تنها در چند بازار خاورمیانه عرضه می‌شود و هیچ‌گونه مراسم رسمی برای معرفی آن برگزار نشده است. هنوز اطلاعاتی از قیمت گوشی در دست نیست و تنها با کلیک روی لینک «buy from»، فهرستی از بازارهایی که این گوشی عرضه می‌شود، قابل رؤیت خواهد بود.

آلکاتل فلش به یک پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای هلیو ایکس ۲۰ مدیاتک، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو مجهز شده است. این گوشی در گروه محصولات میان‌رده قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد آلکاتل روی سیستم دوربین دوگانه در جلو و پشت دستگاه حساب ویژه‌ای باز کرده است. آلکاتل فلش اولین گوشی با دوربین دوگانه در جلو و پشت دستگاه است که مشابه آنچه هواوی در پرچم‌داران خود استفاده می‌کند، از سیستم سنسور تک‌رنگ و چند رنگ بهره می‌برد. سنسورهای پشت گوشی دو ماژول ۱۳ مگاپیکسلی IMX258 سونی با گشودگی دیافراگم F2.0 و سنسورهای دوربین جلو دو نمونه‌ی ۸ و ۵ مگاپیکسل هستند.

دوربین‌های این گوشی از تمامی عملکردهای مرسوم برای دوربین‌های دوگانه مانند حالت پرتره در آیفون 7 پلاس و سیستم رنگ تصویر انتخابی نیز بهره می‌برند. همچنین دو حالت به اصطلاح Super Selfie و Super Fine و امکان ثبت تصاویر با فرمت RAW در این دوربین‌ها وجود دارد.

علاوه بر این، گوشی آلکاتل فلش به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی، باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت در پشت گوشی و دو سیم کارت مجهز شده است. هنوز مشخص نیست آیا این گوشی خارج از بازار خاورمیانه عرضه می‌شود یا خیر؛ اما با توجه به استانداردهای آلکاتل اگر این اتفاق صورت نگیرد، مطلوب‌تر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات