سامسونگ در MWC امسال نمونه اولیه گوشی هوشمند تاشو خود را به نمایش می گذارد

چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته است در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال از یک گوشی‌ هوشمند تاشو رونمایی کند.
تبلیغات

اگر گزارش‌های جدید صحت داشته باشند، به نظر می‌رسد اکنون سامسونگ خود را برای معرفی طرح اولیه از یک گوشی هوشمند تاشو در کنگره‌ی جهانی موبایل که اواخر ماه جاری برگزار خواهد شد، آماده می‌کند. البته به نظر می‌رسد این دستگاه و تکنولوژی به کار گرفته‌شده در نمایشگر آن، برای عموم قابل بازدید نباشد و در عوض سامسونگ مراسمی خصوصی برای معرفی گوشی یادشده تدارک دیده است. لازم به ذکر است که فقط افراد انتخاب‌شده توسط سامسونگ می‌توانند در این مراسم خصوصی شرکت کنند.

منابع نزدیک به سامسونگ در گفتگو با ETNews اعلام کرده‌اند که این شرکت در MWC 2017 تکنولوژی‌های دیگری در حوزه‌ی نمایشگرها به نمایش خواهد گذاشت. این تکنولوژی‌ها برای پیش‌بینی پاسخ به نیاز بازار توسعه داده شده‌اند. گفته می‌شود افراد حاضر در مراسم سامسونگ می‌توانند محصولات تاشو و تکنولوژی‌های جدید مورد اشاره در زمینه‌ی تولید نمایشگرها را از نظر کیفیت محصول بررسی کنند که این اقدام به نظر اهداف تبلیغاتی را دنبال می‌کند.

متأسفانه سامسونگ تا به این لحظه هیچ خبری در مورد برنامه‌ی خود برای معرفی گوشی‌های هوشمند تاشو تأیید نکرده است. در هر صورت شایع شده است که سامسونگ قصد دارد با معرفی تکنولوژی‌های جدید خود به‌خصوص در حوزه‌ی نمایشگرها، توجه سایر کمپانی‌های تولیدکننده را به خود جلب کند و از این طریق سفارش‌هایی از جانب شرکت‌های دیگر دریافت کند. 

گوشی تاشو سامسونگ

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات