آیفون 7 قرمز و آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی در رویداد ماه مارس اپل معرفی می‌شوند

سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل در رویداد ماه مارس خود از آیفون ۷ قرمز رنگ و آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

گزارشی منتشر شده است مبنی بر اینکه پیش از شروع کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان اپل موسوم به WWDC در ماه ژوئن، این شرکت در ماه مارس یک رویداد مخصوص برگزار و در آن از مدل‌ به‌روزرسانی شده‌ی تبلت و آیفون جدید خود رونمایی خواهد کرد.

بنا به اعلام Macotakara، کمپانی اپل در ماه آینده یک رویداد مخصوص برگزار خواهد کرد که انتظار می‌رود در این مراسم مدل‌ به‌روزرسانی شده‌ی آیپد پرو ۱۲.۹ و ۹.۷ اینچی را معرفی کند. اما اپل برای رویداد یادشده فکرهای دیگری هم در سر دارد.

بر اساس گزارش یادشده، اپل در رویداد خود همچنین از یک آیپد مینی پرو ۷.۹ اینچی و یک آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود تبلت ۱۰.۵ اینچی جدید اپل از طراحی کم‌حاشیه بهره خواهد برد. از تابستان سال گذشته شایعاتی در مورد آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی منتشر می‌شود، اما تاکنون جزئیات بسیار کمی از مشخصات و ویژگی‌های فنی این محصول در دسترس قرار گرفته است.

اخیرا دیجی‌تایمز هم گزارشی منتشر کرده است که اعلام می‌کند آیپدهای جدید اپل در تابستان سال جاری روانه‌ی بازار خواهند شد. البته کوپرتینویی‌ها پیش از این نیز تبلت‌های خود را در همین بازه‌های زمانی معرفی و به بازار عرضه کرده‌اند. در حال حاضر هنوز مشخص نشده است که آیا آیپدهای جدید اپل از قلم به‌روزرسانی شده‌ی این کمپانی موسوم به اپل استایلوس بهره خواهند برد یا خیر. در اخبار و شایعات مرتبط گفته‌ می‌شود که اپل برای بسیاری از ویژگی‌های این قلم از سرفیس‌پن مایکروسافت الهام گرفته شده است.

آیفون ۷ در رنگ جدید

انتظار می‌رود اپل علاوه بر آیپدهای جدید، مدل قرمز آیفون ۷، آیفون ۷ پلاس و نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایت آیفون اس‌ای را نیز در رویداد مورد بحث معرفی کند. اپل در سه‌ماهه‌ی گذشته به تعداد قابل توجهی آیفون فروخته است؛ اما تا پاییز سال جاری مدل جدید این گوشی هوشمند معرفی نخواهد شد. به‌ نظر می‌رسد اپل تا آن زمان قصد دارد با معرفی آیفون ۷ در رنگ‌های جدید، همچنان توجه مخاطبان خود را به خرید این محصول جلب کند.

از آنجایی که انتظار می‌رود شرکت‌هایی مثل ال‌جی و سامسونگ طی چند هفته‌ی آینده گوشی‌های هوشمند جدیدی معرفی کنند، رونمایی از آیفون در رنگ قرمز از جانب اپل، حرکتی منطقی به نظر می‌رسد. با اقدام یادشده، اپل می‌تواند همچنان حس به‌روز بودن محصولات کنونی خود را در کاربران ایجاد کند.

همان‌طور که گفته شد، رویداد اپل و معرفی محصولات جدید این شرکت برای ماه مارس برنامه‌ریزی شده است و تا آن زمان باید صبر کنیم. از سوی دیگر به‌زودی شاهد برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلونا خواهیم بود؛ بنابراین انتظار می‌رود هم‌زمان با برگزاری این رویداد، اپل نیز از برخی محصولاتش رونمایی کند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات