آلکاتل دعوتنامه کنفرانسش در MWC 2017 را ارسال کرد

چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آلکاتل اقدام به ارسال دعوتنامه‌هایی برای رونمایی از محصولات جدیدش در نمایشگاه MWC 2017 کرده است.
تبلیغات

کنگره جهانی موبایل، یکی از بزرگ‌ترین رویدادها در عرصه فناوری است که هر ساله برگزار می‌شود و کمپانی‌های مطرح دنیا با شرکت در این رویداد از آخرین محصولات که عمدتا شامل تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌شود، رونمایی می‌کنند.

این رویداد قرار است امسال نیز ۹ اسفند برگزار شود و شاهد محصولات جدیدی از کمپانی‌های مطرح باشیم. یکی از این کمپانی‌ها که حضور خود را در نمایشگاه MWC 2017 تأیید کرده، کمپانی آلکاتل است که به‌تازگی دعوتنامه‌هایی برای کنفرانس خبری‌اش ارسال کرده است.

کنفرانس خبری آلکاتل قرار است ۹ اسفند برگزار شود و به احتمال زیاد شاهد رونمایی از ۵ گوشی هوشمند جدید باشیم. به نظر می‌رسد قرار است این محصولات از طراحی ماژولار که شباهت بسیاری به طراحی موتو زد و موتو مادها دارند، بهره ببرند.

یکی از این ماژول‌ها در واقع یک پنل ال‌ای‌دی با رنگ‌های متفاوت است که زمان پخش موسیقی، رقص نور انجام می‌دهد. هنوز مشخص نیست که آیا الکاتل قصد دارد تلفن‌های هوشمند خود را مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید به بازار عرضه کند یا بار دیگر از ویندوز فون استفاده خواهد کرد.

جالب است بدانید آلکاتل از زیرمجموعه‌های کمپانی تی‌سی‌ال است که در حال حاضر ساخت تلفن‌های هوشمند بلک‌بری را بر عهده دارد.

تیزر آلکاتل
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات