دسترسی به سری اپلیکیشن‌ Affinity از طریق مایکروسافت استور میسر شد

جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن‌های حرفه‌ای ویرایش عکس افینیتی فتو و افینیتی دیزاینر در دسترس کاربران مایکروسافت استور قرار گرفت.
تبلیغات

یک سال پس از عرضه اولین اپلیکیشن ویرایش عکس افینیتی (Affinity) مبتنی بر سیستم عامل ویندوز، حال سریف (Serif) دسترسی به این نرم‌افزار را از طریق فروشگاه مایکروسافت امکان‌پذیر می‌کند. در حال حاضر دانلود هر دو برنامه افینیتی فتو (Affinity Photo) و افینیتی دیزاینر (Affinity Designer) برای افرادی که به فروشگاه ویندوز 10 مایکروسافت دسترسی دارند، میسر شده است.

در واقع شاید این نرم‌افزارها بهترین گزینه برای افرادی که از اپلیکیشن‌های تحت وب استفاده می‌کنند نباشد؛ اما قطعا برای کاربران ویندوز 10 اس که به دنبال ابزار حرفه‌ای ویرایش عکس در فروشگاه مایکروسافت هستند، مزایای بی‌شماری خواهند داشت.

هر دو اپلیکیشن ابزارهای حرفه‌ای در اختیار طراحان و عکاسان قرار می‌دهند که آن‌ها را به یکی از بهترین گزینه‌ها در فروشگاه مایکروسافت تبدیل کرده است. افینیتی فوتو، نسخه‌ای کامل از ابزارهای ویرایش و رتوش تصاویر را که از هر نرم‌افزار حرفه‌ای عکاسی انتظار می‌رود، در اختیار قرار می‌دهد؛ از جمله این ابزارها می‌توان به ویرایش فایل‌های PSD اشاره کرد. مشابه با آن، افینیتی دیزاینر نیز امکانات کاربردی را در دسترس طراحانی که به دنبال ایجاد طرح‌های بازاریابی، آیکون‌ها و رابط کاربری هستند، قرار می‌دهد.

علاوه بر فتوشاپ المنتس و اکسپرس، ادوبی نیز هنوز ابزارهای خود را در فروشگاه مایکروسافت عرضه نکرده است؛ از این رو ورود برنامه‌های طراحی و ویرایش سریف به ویندوز 10 اس، نقطه عطف محسوب می‌شود. قیمت هر اپلیکیشن به‌طور معمول حدود ۵۰ دلار است؛ اما سریف به مناسبت راه‌اندازی در مایکروسافت استور، قیمت آن‌ها را تا هشت روز آینده به حدود ۳۸ دلار کاهش داده است.

متأسفانه اگر از پیش نسخه دسکتاپ هر دو برنامه Affinity را خریداری کرده باشید، هیچ راهی برای انتقال مجوزهای آن‌ها نخواهید داشت؛ بنابراین برای نصب دوباره نسخه‌های مبتنی بر مایکروسافت، مجبور به پرداخت دوباره خواهید بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات