گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ احتمالا در CES 2018 معرفی می‌شوند

پنج‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا کره‌ای‌ها قصد دارند گوشی‌های پرچم‌‌دار گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس را در جریان برگزاری رویداد CES 2018 معرفی کنند.
تبلیغات

بر اساس گزارش‌های تازه، سامسونگ قصد دارد مدل جدید گوشی‌های هوشمند سری S خود را امسال زودتر از سال‌های پیش معرفی کند؛ بر اساس گزارش منبعی ناآشنا، گوشی‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس قرار است در نمایشگاه CES 2018 (که در ژانویه‌ی ۲۰۱۸ برگزار می‌شود) برای نخستین بار در معرض دید عموم قرار گیرند.

ظاهرا برخی از مشخصات فنی مربوط به این دو گوشی به‌صورت غیر رسمی در اختیار سایت VentureBeat قرار گرفته‌ است؛ اما هنوز مشخص نیست که در CES امسال سامسونگ چه محصولاتی معرفی خواهد کرد. 

مقاله‌های مرتبط:

گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد همانند سال جاری، در ماه مارس سال ۲۰۱۸ رویدادی اختصاصی برگزار و طی آن از پرچم‌داران جدید خود رونمایی کند.

بر اساس شایعات، گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به گوشی‌های نسل قبل خود دارند و کدنام آن‌ها به‌ ترتیب، استار وان (Star 1) و استار تو (Star 2) است. ظاهرا شماره مدل این دو گوشی SM-G960 و SM-G965 خواهد بود.

گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس دارای نمایشگرهای اینفینیتی سوپر امولد با لبه‌هایی خمیده و با اندازه‌های ۵.۸ و ۶.۲ اینچ خواهند بود. تاکنون جزئیاتی در رابطه با پردازنده‌ی به‌کاررفته در این گوشی‌ها اعلام نشده است؛ با این‌حال می‌دانیم که سامسونگ در پرچم‌‌داران جدیدش از لیتوگرافی ۱۰ نانومتری استفاده می‌کند؛ همین موضوع می‌تواند ذهن ما را به سمت استفاده‌ی سامسونگ از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ سوق دهد. 

سامسونگ گلکسی اس 8 / SAMSUNG GALAXY S8

گلکسی اس ۸ سامسونگ

گوشی‌های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به‌جز اندازه‌ی متفاوت نمایشگر، تقریبا از همه‌لحاظ شبیه یکدیگر بودند؛ اما نکته‌ی جالبی که در مورد گوشی‌های بعدی سامسونگ وجود دارد این است که گفته می‌شود این‌بار تفاوت بین مدل پایه و مدل پلاس بیشتر است. اس ۹ پلاس قرار است علاوه بر داشتن نمایشگر بزرگ‌تر، از رم بیشتری بهره ببرد (۶ گیگابایت برای مدل پلاس و ۴ گیگابایت برای مدل معمولی) و همچون نوت ۸ دارای دوربین اصلی ثانویه باشد. اس ۹ و اس ۹ پلاس دارای ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهند بود و علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از کارت میکرو اس‌دی این میزان را افزایش دهند. برخلاف انتظارات، این گوشی‌ها به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مجهز خواهند شد.

سامسونگ در طراحی این دو گوشی سعی دارد (بدون در نظر گرفتن ظاهر دوربین اصلی) اجزا را به‌شکل عمودی قرار دهد. یکی دیگر از تغییرات عمده‌ی این گوشی‌ها، استفاده از اسپیکر استریو AKG است.

نظر شما در این‌باره چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات