امکان دانلود فونت‌ های ویندوز 10 از مایکروسافت استور فراهم می‌شود

پنج‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
شرکت مایکروسافت قصد دارد به‌زودی امکان دریافت بسته‌های زبان و فونت‌های ویندوز را در فروشگاه نرم‌افزاری خود فراهم کند.
تبلیغات

چندی پیش مایکروسافت اعلام کرد که به‌زودی کاربران می‌توانند بسته‌های زبان مورد نیاز خود را از مایکروسافت استور دریافت کنند. حال خبر رسیده است که ردموندی‌ها قصد دارند این موضوع را در مورد فونت‌های ویندوز نیز پیاده‌سازی کنند. این خبر نخستین‌ بار توسط کاربری به‌نام WalkingCat در توییتر اعلام شد. این ویژگی از امروز با قرار‌گیری فونت Arial Nova در فروشگاه ویندوز ۱۰ رونمایی شد. این فونت نسخه‌ای باز‌طراحی شده از خانواده‌ی فونت‌های کلاسیک Arial است و بیشتر در نگارش پاراگراف‌ها و عناوین به‌کار می‌رود.

به‌طور‌ حتم اجرایی شدن این ویژگی برای کاربران ویندوز بسیار خوشایند خواهد بود؛ زیرا دانلود فونت‌ ویندوز از مایکروسافت استور بسیار ساده است و از این پس کاربران این سیستم‌عامل از دردسر‌های مراجعه به سایت‌های متفرقه بی‌نیاز می‌شوند. کاربران می‌توانند برای دانلود این فونت به مایکروسافت استور مراجعه کنند.

بی‌شک در‌ پیش گرفتن این مسیر و اضافه شدن چنین ویژگی‌های به فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت می‌تواند اعتماد کاربران را به این شرکت افزایش دهد. امیدواریم در آینده شاهد اضافه‌ شدن مرورگر اج به مایکروسافت استور باشیم؛ زیرا در صورت انجام این امر به‌روز‌رسانی‌های بیشتری برای مرورگر اج منتشر ‌خواهد شد که در نتیجه نواقص موجود در آن نیز به مرور زمان برطرف می‌شود.

نظر شما چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات