این عدد ۵ رقمی را وارد کنید و آیفون ۸ بگیرید!

پنج‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در مسابقه بزرگ «یلدای بورس» شاخص را پیش‌بینی کنید و جایزه بگیرید. کافی است شاخص شب یلدا را ثبت کنید و از برنده‌های این مسابقه باشید.
تبلیغات

حتی اگر اهل اقتصاد و بازار هم نباشید، شنیده‌اید که این روزها بورس نگاه‌های زیادی را به سمت خودش جلب کرده است. شاخص بورس در ماه‌های گذشته رو‌ی هم‌رفته صعودی بوده و قیمت برخی سهام بورسی، افزایش قابل‌ توجهی داشته است.

برای موفقیت در بورس و سودآوری در این بازار، هم ابزار «تحلیل» نیاز دارید و هم مهارت «پیش‌بینی».

در همین راستا، وب‌سایت تجارت‌نیوز مسابقه بزرگی با نام «یلدای بورس» برگزار کرده است که هدف از آن، بالا بردن سواد تحلیل و فرهنگ سرمایه‌گذاری در بورس است.

کارگزاری بانک کشاورزی به سه نفری که نزدیک‌ترین عدد را به شاخص یلدا ثبت کرده باشند، آیفون ۸ هدیه می‌دهد. فروشگاه پوشاک بانی‌مُد به «همه» شرکت‌کنندگان این مسابقه بن تخفیف ۳۰ هزار تومانی جایزه می‌دهد.

برای شرکت در این مسابقه، حدس یا تحلیل خود را برای عدد شاخص بورس تهران در شب یلدا -یعنی شاخصی که بازار در ۲۹ام آذر با آن بسته می‌شود- اینجا ثبت کنید. برای اینکه نتیجه بهتری در مسابقه بگیرید، مطالب آموزشی مفیدی هم وجود دارد که از صفحه مسابقه قابل دسترسی است.

کارگزاری بانک کشاورزی به سه نفری که نزدیک‌ترین عدد را به شاخص یلدا ثبت کرده باشند، آیفون ۸ هدیه می‌دهد.

علاوه بر این، فروشگاه پوشاک بانی‌مُد به «همه» شرکت‌کنندگان این مسابقه بن تخفیف ۳۰ هزار تومانی جایزه می‌دهد. خوب است بدانید که کد تخفیف بانی‌مُد درست بعد از ثبت نام، برای شما قابل استفاده است. در نتیجه، برای استفاده از بن خرید بانی‌مُد، لازم نیست شاخص را درست پیش‌بینی کرده باشید!

از این فرصت استفاده کنید. شاخص را پیش‌بینی و شانس خود را برای برنده شدن آیفون ۸ امتحان کنید.

    شروع مسابقه: ۲۹ آبان

    پایان مسابقه: ۱۰ آذر

برای شرکت در مسابقه روی لینک پایین کلیک کنید:

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات