نگاهی به بهترین پیشنهادهای حراجمعه 96 بامیلو

دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
امسال هم بامیلو اعلام کرده است که بزرگترین حراج سال خود یا همان حراجمعه را همزمان با بلک‌ فرایدی برگزار می‌کند.
تبلیغات

در این مطلب سعی داریم تا به محصولاتی نگاهی داشته باشیم که بامیلو در تبلیغات خود به آن اشاره کرده است و البته محصولاتی که به نظر می‌رسد باید در حراجمعه‌ی امسال این شرکت عرضه شوند.

تلفن‌های هوشمند در صدر جدول

 بامیلو اعلام کرده است که با ۴۰۰۰ فروشنده در سراسر ایران همکاری دارد. پس حتما باید در این بین برندهای مشهوری مثل اپل، سامسونگ، سونی و ال‌جی هم حضور داشته باشند. آیفون ۸ با ۸۰۰ هزار تومان تخفیف یکی از پیشنهادات هیجان‌انگیز بامیلو است؛ ولی بامیلو برای پیشی گرفتن از رقیبان خود باید محصولات جذاب‌تری مثل آیفون ۱۰ یا گلکسی نوت ۸ را به پیشنهادات خود اضافه کند و با توجه به اوج تقاضای این کالاها حتی تخفیف‌های ۱۰ تا ۲۰ درصدی هم می‌تواند مشتریان را روانه‌ی حراجمعه کند.

بامیلو

لوازم الکترونیکی پرفروش همیشگی

بر اساس آمارهای مربوط به فروشگاه‌های اینترنتی، همیشه پاوربانک، هارد اکسترنال و فلش مموری‌ها پرفروش‌های بازار هستن؛، چرا که این روزها به نیاز روزمره‌ی همه مردم تبدیل شده‌اند. سال گذشته بامیلو با ارائه‌ی پاوربانک ADATA رکورد فروش این کالا را طی دو روز شکست. به نظر می‌رسد این دسته از محصولات با تنوع بالای خود و البته تقاضای زیاد، امسال هم جزو محبوب‌های حراجمعه باشند.

مد و لباس محبوب همیشگی

بامیلو اولین فروشگاه اینترنتی در ایران است که جسارت فروش لباس را داشت. هنوز هم به گفته‌ی خودشان، پوشاک سهم قابل توجهی از فروش بامیلو را به خود اختصاص داده است. حراجمعه سال گذشته با تخفیف‌های ۷۰ و ۵۰ درصدی باعث شده بود بسیاری از کاربران خریدهای خوبی در این دو روز انجام دهند. حال باید دید آیا بامیلو می‌تواند امسال هم همچنان فروش این بخش را در صدر نگه دارد؟ در تبلیغات امسال بامیلو یک کفش کالج مردانه پولو با ۲۳۰ هزار تومان تخفیف نمایش داده شده است!

اسباب بازی‌های دیجیتال

پلی استیشن ۴ نه‌تنها در بامیلو، بلکه در بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین مثل علی بابا و آمازون هم جزو محبوب‌ترین‌ها است. در اولین سالی که حراجمعه برگزار شد، بیش از ۵ هزار نفر برای خرید پلی استیشن ۴ روی صفحه‌ی مورد نظر آماده بودند و هرکدام به‌طور متوسط ۳۰ دقیقه برای اقدام به خرید این محصول انتظار کشیدند. همین چند عدد و رقم نشان می‌دهد که این محصول هنوز هم جزو پرطرفدارترین کالاها است. امسال این محصول با ۶۵۰ هزار تومان تخفیف یعنی بیش از ۵۰ درصد در بامیلو ارائه می‌شود. در کنار پلی استیشن، تلویزیون هایر ۵۰ اینچ هم با ۶۵۰ هزار تومان تخفیف به فروش می‌رسد.

بامیلو

لوازم آرایشی و بهداشتی

این دسته از محصولات، هم خریداران زیادی دارد هم به نسبت دیگر اقلام خرید راحت‌تری محسوب می‌شود؛ چرا که مصرف‌کنندگان، برند خاص خود را معمولا می‌شناسند و تعدد برندها، کار مشتریان را راحت‌تر کرده است. حراجمعه ۹۶ یکی از بهترین فرصت‌ها برای خرید عطر و لوازم آرایشی است. سال گذشته ۷۰ عطر مردانه که ۳۹ درصد تخفیف داشتند، تنها در عرض یک دقیقه به فروش رسیدند. البته این زمان به گفته خودشان در مقایسه با رکوردهای فروش موبایل یا پلی استیشن که کمتر از ۳۰ ثانیه بوده است، زمان زیادی به نظر می‌رسد! به نظر می‌رسد بامیلو برای امسال باید کالاهای متنوع‌تر و پیشنهادات بهتری ارائه کند. امسال هم عطر زنانه ورساچه کریستال نویر با ۱۶۵ هزار تومان تخفیف در فهرست پیشنهادهای هیجان انگیز بامیلو به چشم می‌خورد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات