طراحی دفتر کار اکلکتیک آی‌ کیو؛ آمستردام

یک‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
دفتر کار اکلکتیک آی‌کیو (Eclectic IQ) واقع در شهر آمستردام هلند، توسط شرکت معماری و دکوراسیون داخلی روف دیزاین استودیو طراحی شده است.
تبلیغات

اطلاعات کلی

  • شرکت طراح: روف دیزاین استودیو
  • کارفرما: اکلکتیک آی‌کیو
  • متراژ: ۵۰۰ متر مربع
  • محل: آمستردام، هلند

شرکت اکلتیک آی‌کیو یک شرکت فعال در بخش امنیت سایبری محسوب می‌شود که کار طراحی دفتر خود در آمستردام را به شرکت طراحی داخلی روف دیزاین استودیو سپرده است. شرکت طراح در ادغام سبک معماری هلندی و بعد مدرن یک شرکت حوزه‌ی فناوری با چالش‌های فراوانی روبرو بوده است. اولین چیزی که با دیدن دفتر کار اکلکتیک آی‌کیو نظر بیننده را به خود جلب می‌کند، استفاده از رنگ‌های گرم در آن است. هرکدام از مناطق ساختمان به‌خوبی برای وظایف خاص تقسیم‌بندی شده‌اند؛ اتاق‌های ملاقات، اتاق‌های کنفرانس، محل صرف غذا و اتاق‌های کار به‌خوبی از هم تفکیک شده‌اند؛ طراحی این دفتر کار به گونه‌ای است که کارمندان بسته به وظیفه‌ی محول‌شده، قادر به کار گروهی یا انفرادی و همراه با آرامش باشند.

دفتر کار Eclectic IQ

شرکت طراح، کاناپه‌هایی زیبا با طرح‌های کلاسیک برای نشستن و استراحت کارمندان در نظر گرفته است؛ یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌هایی که در سال‌های اخیر مورد توجه طراحان شرکت‌های حوزه‌ی فناوری بوده،‌ مسئله‌ی استراحت کارمندان است.

دفتر کار Eclectic IQ

همانطور که گفته شد، این دفتر ۵۰۰ متر مربعی اتمسفر کلاسیکی دارد و از رنگ گرم برای ایجاد این اتمسفر استفاده شده است؛ روف دیزاین استودیو چنین رویه‌ای را عامل ایجاد انگیزه در تیم‌ها و بهبود عملکردشان می‌داند. تقریبا تمام دیوارهای شرکت به رنگ سفید هستند و برای سقف‌ها نیز از ترکیب رنگ‌های سفید و یشمی استفاده شده است. استفاده از ابزار روشنایی زیبا با طراحی‌های خاص نیز در سراسر این دفتر به چشم می‌خورد.

دفتر کار Eclectic IQ

روف دیزاین استودیو برای هرچه بهتر شدن پروژه، از طراحان پرتغالی برای طراحی المان‌های مختلف دیوارهای رنگارنگ شرکت استفاده کرده‌ است. در پایان شما را به مشاهده‌ی تصاویر گرفته‌شده از این دفتر آرامش‌بخش و زیبا دعوت می‌کنیم:

دفتر کار Eclectic IQ
دفتر کار Eclectic IQ
دفتر کار Eclectic IQ
دفتر کار Eclectic IQ
دفتر کار Eclectic IQ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات