ایسوس ذنفون 3 زوم معرفی شد: دوربین دوگانه و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
تلفن هوشمند ایسوس ذن‌فون 3 زوم که دقایقی پیش در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شد از ترکیب دوربین دوگانه در پشت و تراشه اسنپدراگون 625 بهره می‌برد.
تبلیغات

یکی از محصولات ایسوس که در گذشته معرفی شد، ذن‌فون زوم نام داشت که شایعات زیادی در مورد جانشین این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده بود. از قابلیت‌های ذن‌فون زوم که این تلفن هوشمند را از دیگر محصولات متمایز می‌کرد، زوم اپتیکال 3x بود که انتظار می‌رفت قابلیت مشابهی در جانشین این محصول استفاده شود.

حال کمپانی ایسوس از جانشین این تلفن هوشمند رونمایی کرده است که ذن‌فون 3 زوم نام دارد. در پشت این تلفن هوشمند می‌توان دوربین دوگانه‌ای را مشاهده کرد که شباهت زیادی به دوربین آیفون 7 پلاس دارد. یکی از سنسورهای این دوربین دارای روزنه f/1.7 و لنز ۲۵ میلی‌متری با زاویه عریض است و دیگری نیز از لنز ۵۹ میلی‌متری و زوم اپتیکال 2.3x بهره می‌برد.

هر دو سنسور استفاده شده در دوربین پشت ذن‌فون 3 زوم، ۱۲ مگاپیکسل هستند و از تکنولوژی فوکوس خودکار TriTech+ بهره می‌برند. همچنین PDAF نیز در دوربین این محصول استفاده شده است و می‌توان قابلیت‌های دیگری مانند فوکوس خودکار ردیاب شیء متحرک و فوکوس لیزری را نام برد.

ذن‌فون 3 زوم، اولین تلفن هوشمند ایسوس خواهد بود که از قابلیت جدید سوپر پیکسل استفاده خواهد کرد. این تکنولوژی کمک می‌کند سطح ISO به‌صورت هوشمندانه تنظیم شود و میزان نویز موجود در تصویر کاهش یابد. این قابلیت به گفته ایسوس باعث می‌شود ذن‌فون 3 زوم نسبت به آیفون 7 پلاس در محیط‌های با نور کم تا ۲.۵ برابر بهتر عمل کند.

محصول جدید ایسوس دارای بدنه تمام فلزی است و در زیر قاب خود از تراشه اسنپدراگون 625 استفاده می‌کند. همچنین باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد. ایسوس گفته است ذن‌فون 3 زوم می‌تواند تا ۴۲ روز در حالت استندبای باقی بماند.

هنوز قیمت و میزان حافظه ذن‌فون 3 زوم مشخص نشده است اما انتظار می‌رود که ایسوس محصول جدید خود را در ماه فوریه عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات