نمونه آزمایشی نمایشگر پاپ آپ SPUD در CES 2017 رونمایی شد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی Arovia امروز در نمایشگاه CES 2017 از نمونه آزمایشی نمایشگری به نام SPUD رونمایی کرد که به کاربر اجازه می‌دهد آن را حمل و استفاده کند.
تبلیغات

نمایشگر پاپ آپ SPUD، یک پروژه کیک‌استارتر بود که با حمایت علاقه‌مندان به مرحله تولید رسیده است. به‌تازگی سازندگان این نمایشگر، نمونه اولیه‌ای از آن را به نمایشگاه CES 2017 آورده‌اند تا شرکت‌کنندگان و رسانه‌ها را با محصولی که در دست تولید دارند، آشنا کنند.

از ویژگی‌های این نمایشگر، قابل‌حمل بودن آن است که به کاربر اجازه می‌دهد نمایشگر پاپ آپ SPUD را به هر جا که خواست ببرد و از آن استفاده کند. البته این قابلیت زمانی ارزش خود را نشان خواهد داد که بخواهید محتوایی از تلفن هوشمند یا لپ تاپ خود را در نمایشگر بزرگ‌تری مشاهده کنید.

با این حال، یکی از مشکلاتی که در نمونه اولیه SPUD دیده شده است، کم بودن نور آن در محیط تاریک است. البته در شرایطی که نور کافی وجود داشته باشد، نوشته‌های موجود روی صفحه نمایشگر، خوانا هستند و می‌توان از آن استفاده کرد.

نمایشگر پاپ آپ SPUD

درنهایت باید گفت نسبت به نمایشگرهای واقعی، آنچه نمایشگر SPUD ارائه می‌دهد، از کیفیت بالایی برخوردار نیست و نمی‌تواند در طول استفاده روزمره کاربران عملکرد مناسبی داشته باشد.

از دیگر مشکلات موجود در این نمایشگر، سرهم کردن و جا به جایی آن است. آنچه سازندگان این محصول وعده داده بودند، راحتی در استفاده و جا‌به‌جایی بود که نمونه به نمایش درآمده، هیچ‌یک از این دو خاصیت را به‌خوبی ارائه نمی‌کرد.

به‌سختی می‌توان صفحه را خم کرد. همچنین طراحی این محصول نیز هنوز تمام نشده است که باعث می‌شود خم کردن صفحه آسان‌تر صورت گیرد. در زمانی که می‌خواهید نمایشگر را جا به جا کنید نیز پیچیدگی قطعات باعث می‌شود باز کردن نمایشگر زمان زیادی طول بکشد.

نمایشگر پاپ آپ SPUD

کمپانی سازنده این محصول که Arovia نام دارد، می‌خواهد نمونه آزمایشی دیگری در ماه مارس یا آوریل بسازد و سپس در ماه ژوئن نمونه نهایی را برای کسانی که از پروژه کیک‌استارتر حمایت کرده بودند، ارسال کند. البته در شرایط فعلی، راهی طولانی در پیش خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات