ابزارهای ماهواره ای گارمین، مفقود شدن را دشوار می‌کنند

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
شرکت گارمین دو ابزار ماهواره‌ای جدید +InReach SE و +InReach Explorer را معرفی کرده است که می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای گردشگرها و توریست‌ها باشند.
تبلیغات

کمپانی گارمین در نمایشگاه CES 2017 از دو دستگاه موبایل رونمایی کرد که برای گردشگران بین‌المللی و جهان‌گردان طراحی شده‌اند. هردو دستگاه +InReach SE و +InReach Explorer برای فراهم کردن پیام‌نگاری دوطرفه پوشش جهانی جی‌پی‌اس، از پوشش ماهواره‌ی ایریدیوم بهره می‌برند؛ پوششی که حاصل از تصاحب DeLorme توسط گارمین است.

+SE مدل پایین‌رده‌ی گارمین محسوب می‌شود؛ مدلی که در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۷ و با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه خواهد شد. این مدل قابلیت‌هایی همچون هدایت جی‌پی‌اس «قطب به قطب»، پیام‌نگاری و هشدار GEOS SOS را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند به شماره‌ی تلفن همراه، آدرس ایمیل یا هر دستگاه InReach‌ دیگر، صرف‌نظر از پوشش کنونی مخابراتی، پیغام متنی ارسال کنند.

مدل +Explorer در کنار تمام قابلیت‌های +SE، از نقشه‌های توپوگرافی DeLorme، قطب‌نمای دیجیتال داخلی، شتاب‌سنج و فرازسنج بارومتریک نیز بهره می‌برد. عمر باتری هرکدام از دو دستگاه یادشده، در حالت ردگیری فعال، ۱۰۰ ساعت و در حالت آماده‌به‌کار، ۳۰ روز است.

البته برای استفاده از قابلیت‌های یادشده، باید در شبکه‌ی ماهواره‌ی ایریدیوم عضو شوید؛ عضویت در این شبکه در دو حالت ماهانه‌ و سالانه امکان‌پذیر است. هزینه‌ی عضویت سالانه ۱۲ تا ۸۰ دلار در ماه (به انضمام هزینه‌ی فعال‌سازی) و طرح ماهانه نیز در مجموع می‌تواند هزینه‌ای معادل ۱۵ تا ۱۰۰ دلار در بر داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات