تأمین‌ باتری گلکسی اس 8 بر عهده سازنده باتری گلکسی نوت 7 خواهد بود

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌های جدید، سامسونگ SDI که وظیفه تأمین‌ باتری‌های گلکسی نوت 7 را داشت، حال قرار است یکی از تأمین‌کنندگان باتری گلکسی اس 8 باشد.
تبلیغات

مقادیر زیادی از باتری مورد نیاز محصولات سامسونگ توسط بخشی از این کمپانی به نام سامسونگ SDI تأمین می‌شود؛ بنابراین جای تعجبی نخواهد داشت که بدانیم این بخش وظیفه تأمین باتری‌های گلکسی نوت 7 را نیز بر عهده داشته است.

زمانی که گزارش‌هایی مبنی بر اینکه گلکسی نوت 7 آتش گرفته است منتشر شد؛ شایعاتی نیز به وجود آمد که علت آتش گرفتن این دستگاه، باتری‌های تولیدشده توسط سامسونگ SDI است. کمپانی کره‌ای نیز مجبور شد تأمین باتری‌های گلکسی نوت 7 را به کمپانی چینی ATL بسپارد که درواقع دومین تأمین‌کننده باتری برای این فبلت بود.

پس از این تغییرات، انتظار می‌رفت مشکل به وجود آمده برای گلکسی نوت 7 خاتمه یابد؛ اما این اتفاق رخ نداد و گلکسی نوت 7 حتی با باتری‌های ساخت ATL نیز آتش می‌گرفت. البته این اتفاق به نفع سامسونگ SDI بود، چون تا حدودی از مقصر شناخته شدن تبرئه شد.

حال گزارش جدیدی از کره جنوبی منتشر شده است مبنی بر اینکه سامسونگ SDI علت اصلی آتش گرفتن گلکسی نوت 7 نبوده است و همین امر باعث می‌شود کمپانی کره‌ای بتواند از باتری‌های تولیدشده توسط این بخش در تلفن‌های هوشمند بالارده‌اش که گلکسی اس 8 یکی از آن‌ها است، استفاده کند.

همچنین انتظار می‌رود سامسونگ از کمپانی‌های دیگر نیز لوازم جانبی تهیه کند که یکی از آن‌ها ال‌جی Chem نام دارد. این بخش درواقع، بخش تولید باتری کمپانی ال‌جی است که اگر گفته‌ها صحت داشته باشند، قرار است یکی از تأمین‌کنندگان باتری گلکسی اس 8 شود.

به نظر می‌رسد سامسونگ توانسته است به تحقیقات در مورد علت آتش گرفتن گلکسی نوت 7 خاتمه دهد و انتظار می‌رود در انتهای ماه ژانویه، نتایج تحقیقات را رسانه‌ای کند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی اس 8 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات