اپلیکیشن Super Download Manager: مدیریت دانلودها در اندروید - زوم‌اپ

جمعه ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Super Download Manager اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید دانلودهای خود را در تلفن خود مدیریت کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

گوشی‌های هوشمند و سرعت اینترنت در سال‌های اخیر به قدری پیشرفت کرده‌اند که دیگر دانلود فایل‌ها از داخل موبایل عجیب و غیرمعمول نیست. خوشبختانه هم تلفن‌های همراه و هم سرعت اینترنت به قدری پیشرفت کرده است که می‌توان بدون آنکه لزومی بر وجود یک کامپیوتر باشد، فایل‌های مختلف را توسط گوشی موبایل دانلود کرد. اپلیکیشن پیش‌فرض برای مدیریت دانلودها در اندروید یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف این پلت‌فرم محسوب می‌شود که ابتدایی بودن آن به حدی است که تنها برای دانلود یک یا دو فایل آن هم با حجم‌های زیر ۲۰ مگابایت مناسبت خواهند بود. این بخش با وجود آنکه در نسخه‌های جدیدتر اندروید پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را به همراه داشته همچنان نسبت به اپلیکیشن‌های مدیریت دانلود در سطح پایین‌تری قرار دارد. از همین رو نیاز به یک اپلیکیشن کمکی برای مدیریت دانلودها در گوشی‌های اندروید احساس می‌شود که Super Download Manager یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای این امر است.

Super Download Manager هر امکانی که در رابطه با دانلود فایل‌ها به ذهنتان برسد را در خود جای داده است. لینک‌های دانلودی در این برنامه قابلیت Pause و Resume را دارند تا در صورت نیاز قادر به توقف عملیات دانلود، و ادامه‌ی آن در زمانی دیگر بپردازید. فایل‌های دانلودی به پارت‌های جداگانه تقسیم می‌شوند تا نهایت سرعت را در دانلود تجربه کنید. اگر قصد دانلود فایل‌هایی با پسوندهای خاص را دارید نیز Super Download Manager می‌تواند بدون هیچگونه محدودیت در فرمت فایل‌ها، اقدام به دانلود آن‌ها کند. اگر از اینترنت سیم کارت برای دانلود استفاده می‌کنید و نگران قطع و وصل شدن‌های مکرر آن هستید این اپ انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود چراکه با قطع ارتباط و توقف عملیات دانلود، Loader Droid همچنان در حال اجرا باقی می‌ماند و به محض آنکه ارتباط اینترنتی مجددا متصل شد، امر دانلود نیز ادامه پیدا خواهد کرد. از همین رو می‌توانید با خیالی آسوده گوشی موبایل را برای دانلود فایل‌ها در گوشه‌ای قرار دهید و نیازی به سر زدن به آن نیز نداشته باشید. قابلیت دانلودهای زمان بندی شده نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این برنامه محسوب می‌شوند که به کمک آن می‌توانید مشخص کنید تا برای مثال ساعت ۲ بامداد عملیات دانلود به طور خودکار آغاز به کار کند و در ساعت مشخص شده نیز متوقف شود تا نیازی به کنترل دستی این امر نداشته باشید. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • امکان توقف و ادامه‌ی دانلود
  • پشتیبانی از دانلود زمان بندی شده

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی مشاهده نشد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات