آیفون 7 دقیقا پیش از معرفی رسمی در فروشگاه آمازون قرار داده شد

چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
تا لحظاتی دیگر پل از جدیدترین آیفون خود یعنی آیفون ۷ رونمایی می‌کند. با این حال آمازون دست پیش را از اپل گرفت و این محصول را در وب‌سایت خود لیست کرده است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

در حالی که همچنان منتظر معرفی رسمی آیفون ۷ هستیم و رویداد اپل در حال آغاز شدن است، آمازون صفحه‌ای برای این محصول در فروشگاه خود ایجاد کرده که در آن برخی لوازم جانبی این گوشی‌هوشمند قرار داده شده است. با توجه به همین موضوع و این اقدام آمازون، مهر تاییدی بر جزئیات اعلام شده در مورد اینم گوشی تا به این لحظه زده شد.

صفحه یاد شده هم اکنون به حالت آفلاین درآمده اما چند اسکرین‌شات از آن به ثبت رسیده و شما می‌توانید برخی جزئیات مرتبط با آیفون ۷ را مشاهده کنید. همانطور که انتظار می‌رفت تفاوت چندانی بین آیفون‌های جدید وجود ندارد. مدل بزرگتر این محصول از دوربین دوگانه بهره می‌برد و این در حالی است که مدل دیگر دوربین تکی دارد. به نظر می‌رسد شایعه‌ای که مدت‌ها در مورد حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از آیفون ۷ بیان شده بود، حالا رنگ واقعیت به خود گرفته و دیگر شاهد این پورت در محصول مورد بحث نیستیم.

همچنین شایعه‌ی دوربین دوگانه برای یکی از مدل‌های آیفون‌های جدید نیز تایید شده و نیز می‌توانیم رنگ‌بندی این محصول را مشاهده کنیم. بر اساس تصاویری که از صفحه‌ی یاد شده در آمازون به ثبت رسیده، می‌توانیم رنگ مشکلی جدیدی را ببینیم که تا کنون در آیفون‌های چند سال اخیر مشاهده نکرده بودیم. رنگ‌های دیگر این محصول شامل خاکستری فضایی و رزگلد می‌شود.

مورد دیگری که باید اعلام کنیم نام‌گذاری این محصولات است. آمازون مدل بزرگتر آیفون جدید را آیفون ۷+ نامیده است.

هنوز مشخص نیست آمازون چقدر از جزئیات مربوط به آیفون‌های جدید را پیش از معرفی رسمی به ما نشان داده است. با توجه به سابقه‌ای که اپل دارد، احتمال مخفی کردن برخی جزئیات در مورد این محصول وجود دارد و این تصاویر شاید فقط بر اساس حدس و گمان‌ها طراحی شده باشند. اما شاید آمازون در معرفی آیفون ۷ از اپل پیشی گرفته باشد، که منطقی هم به نظر می‌رسد، چراکه این امر حاکی از همکاری بزرگ‌ترین خرده‌فروشی آنلاین با یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های گوشی‌های هوشمند است. در ادامه می‌توانید تصاویر اسکرین‌شات یاد شده را مشاهده کنید.

iphone 7
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات