نگاهی به 6 واکنش جالب توجه به ماجرای انفجار باتری گلکسی نوت 7 سامسونگ

شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
چندی پیش سامسونگ نسل جدید فبلت خود را که گلکسی نوت ۷ نام دارد، رونمایی کرد، حال در هفته‌های اخیر این گوشی هوشمند با مشکلی چون انفجار باتری روبرو است. این موضوع در شبکه‌های اجتماعی واکنش شماری از کاربران را برانگیخته، از این‌رو در ادامه به بررسی 6 مورد از جالب‌ترین این واکنش‌ها خواهیم پرداخت. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ پس از رونمایی گلکسی نوت ۷، این گوشی هوشمند را راهی بازار کرد. اما به نظر می‌رسد وجود مشکلی در باتری گلکسی نوت ۷ برای سامسونگ دردسرساز شده است، بطوریکه شنیده‌ها گویای این موضوع است که سامسونگ در آینده‌ی نزدیک برنامه‌ای را برای فراخوانی گوشی‌های هوشمندش راه می‌اندازد.

در هفته‌های اخیر شماری از کاربران گلکسی نوت ۷ به این نکته اشاره کرده‌اند که این گوشی هوشمند در زمان شارژ شدن منفجر می‌شود. شنیده‌ها گویای این موضوع است که کره‌ای‌ها در نظر دارند تا گلکسی نوت‌های جدیدی را که تا امروز به فروش رسانده‌اند، طی یک برنامه ی فراخوانی برای رفع مشکل، احضار کنند. این برنامه با هدف کاهش احتمال آسیب دیدن کاربران انجام می‌شود. براساس اطلاعات ارائه شده سامسونگ تاکنون موفق شده تا ۲.۵ میلیون دستگاه گلکسی نوت ۷ را راهی بازار کند که این تعداد شامل نسخه‌های به فروش رفته و مواردی است که در دست توزیع‌کنندگان و فروشندگان قرار دارد. سامسونگ فروش گلکسی نوت ۷ را در تمام جهان متوقف کرده است. البته با توجه به اینکه باتری‌های تولید شده برای گلکسی نوت‌های عرضه شده در بازار چین توسط چندین کمپانی تولید شده، این گوشی در بازار چین عرضه می‌شود. البته هم‌اکنون خریداران گلکسی نوت ۷ می‌توانند این گوشی را به رایگان تعویض کنند.

به طور حتم این مساله می‌تواند روی گزارش مالی آینده‌ی سامسونگ تاثیرگذار گذاشته و عمکلرد کلی این برند را دچار خدشه کند، اما با این وجود سامسونگ کمر همت بسته تا این مشکل را نیز پشت سر بگذارد. سامسونگ در کوتاه‌ترین زمان در قبال این موضوع واکنش داده و خبر از حل این مساله داده است.

همچون همیشه شماری از کاربران در فضای مجازی در قبال این موضوع واکنش نشان داده‌اند که شماری از این واکنش‌ها بسیار جالب است. در ادامه می‌توانید شماری از این واکنش‌های بسیار جالب توجه را مشاهده کنید.

در اولین مورد یکی از کاربران توییتر بخشی از فیلم بتمن تولید شده در سال ۱۹۶۶ را به اشتراک گذاشته شده که در آن بتمن سعی می‌کند تا یک بمب را به مکانی انتقال دهد تا آسیبی به مردم وارد نشود.

دومین توییت متعلق به کاربری است که از یک تصویر که گلکسی نوت ۷ را زیر آب نشان می‌دهد، استفاده کرده است. وی به این نکته اشاره کرده که استفاده از این گوشی زیر آب بهترین راه بکارگیری گلکسی نوت ۷ است، چراکه با این روش احتمال گرم شدن این گوشی بسیار کم است.

انفجار باتری گلکسی نوت 7

کاربر دیگری با اشاره به یک استندآپ کمدی مطرح که با نام Dyn-o-mite در دهه‌ی ۱۹۷۰ توسط جیمی واکر انجام می‌شده، از اصلاح dy-Note-mite برای توصیف مشکل گلکسی نوت ۷ استفاده کرده است. استفاده از این اصطلاح به نوعی درصدد تشبیه گلکسی نوت ۷ به دینامیت است.

انفجار باتری گلکسی نوت 7

کاربر خوش ذوق دیگری تصویری را از گلکسی نوت ۷ منتشر کرده که در آن شاهد قرار گرفتن یک کپسول آتش نشانی در کنار گلکسی نوت ۷ هستیم. با توجه به انفجار باتری گلکسی نوت ۷ و امکان وقوع آتش سوزی، وی وجود کپسول را ضروری می‌خواند.

انفجار باتری گلکسی نوت 7

در تصویر دیگر منتشر شده شاهد شاهد قرار گرفتن ضامن یک نارنجک در بالای گلکسی نوت ۷ هستیم که این گوشی هوشمند را به نارنجک تشبیه کرده است.

انفجار باتری گلکسی نوت 7

تصویر آخر نیز فردی را نشان می‌دهد که با تجهیزات و لباس‌های مخصوص، در حال اتصال شارژر به گلکسی نوت ۷ است. با توجه به انفجار گلکسی نوت ۷، این تصویر نشان می‌دهد که نوت ۷ به اندازه‌ای خطرناک شده که باید از این تجهیزات استفاده کرد.

انفجار باتری گلکسی نوت 7

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات