گوشی‌ های نفوس ایکس وان و نفوس ایکس وان مکس پاییز امسال وارد بازار می‌شوند

شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌های میان رده و خوش‌ساخت تی‌پی-لینک از پاییز امسال و با قیمت رقابتی وارد بازار کشور می‌شوند.
تبلیغات

چهارشنبه‌ی گذشته، مدیران شرکت تی‌پی-لینک نشست خبری را با حضور خبرنگاران برگزار کردند تا اطلاعات بیشتری در باره‌ی دو گوشی جدید این شرکت که در نمایشگاه IFA 2016 در برلین رونمایی شدند، ارائه کنند. 

در ابتدا، لورنس لو، مدیر دفتر ایران تی‌پی‌لینک به تاسیس این شرکت توسط دو برادر چینی در سال ۱۹۹۶ در ۲۰ سال گذشته اشاره کرد. وی گفت: «پس از ۲۰ سال تجربه، ما متعهد هستیم تا بهترین محصولات و خدمات را به مشتریان خودمان ارائه کنیم.»

وی رتبه‌ی تی‌پی-لینک در محصولات مرتبط با شبکه‌ی محلی بی‌سیم (WLAN) را اولین در دنیا دانست و گفت: «در سال ۲۰۱۵ ما بیش از ۱۵۰ میلیون محصول به فروش رسانده‌ایم. در حال حاضر ۲۰ هزار نفر در ۴۳ دفتر اجرایی و ۴ مرکز تحقیق و توسعه‌ی تی‌پی‌لینک مشغول به کار هستند. »

تی‌پی-لینک به مناسبت بیستمین سال تاسیس این شرکت، برند، لوگو و جلوه‌ی ظاهری خود را بروز کرده است تا به مخاطب خود نزدیک‌تر شود. 

در ادامه مراسم نیز توضیحاتی در باره‌ی گوشی‌های نفوس و دلایل ورود این شرکت به بازار موبایل ارائه شد که همه‌ی آن‌ها در مصاحبه‌ی اختصاصی زومیت با مدیرعامل تی‌پی-لینک پوشش داده شده بودند. 

گوشی نفوس ایکس وان مکس به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی IPS با رزولوشن 1080p مجهز شده است. این مدل در نسخه‌هایی با حافظه‌ی رم ۳ یا ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود. مدل ایکس وان مشخصاتی میان‌رده دارد. این مدل به یک صفحه‌نمایش‌ ال‌سی‌دی ۵ اینچی IPS با کیفیت 720p مجهز است و شرکت سازنده، آن را در نسخه‌های مجهز به ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۲۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهد کرد.

مدیران تی پی لینک

گوشی Neffos X1 و Neffos X1 Max پاییز امسال و با قیمت حدود ۷۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان وارد بازار ایران می‌شوند. مدیر فروش این شرکت نیز اعلام کرد که قرار نیست گوشی‌های تی‌پی-لینک تنها از طریق فروشگاه دیجی‌کالا به فروش برسند و از این هفته‌ی گوشی‌های تی‌پی-لینک در فروشگاه‌های فیزیکی موبایل نیز عرضه می‌شوند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات