لاجیتک از موس های جدید بی صدا و قابل سوییچ رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
در نمایشگاه ایفا 2016 شرکت لاجیتک از دو موس جدید خود با ظاهری معمولی و تقریبا بی‌صدا رونمایی کرده است. هر دو موس سایلنت M330 و M220 کوچک بوده و حرکت آرامی را در دسکتاپ ممکن می‌کنند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت لاجیتک (Logitech) در جریان نمایشگاه IFA 2016 از دو موس جدید خود با ظاهری معمولی و تقریبا بی‌صدا رونمایی کرده است. اندازه‌ی این دو موس کوچک بوده و حرکت آرامی را در دسکتاپ فراهم می‌کنند. مدل M220 کوچک‌تر از سایلنت پلاس M330 است. هر دو موس بی‌سیم بوده و طبق اظهارات شرکت لاجیتک به طور متوسط ۹۰ درصد صدای کم‌تری در هنگام کلیک کردن ایجاد می‌کنند.

مقاله‌های مرتبط:

آرام بودن آن‌ها کفایت می‌کند و نیازی به ظاهر عجیب و غریب نیست. علاوه بر کلیک، فرآیند اسکرول کردن این دو موس هم بسیار بی‌صدا و آرام صورت می‌گیرد. به همین خاطر استفاده از آن‌ها هم بسیار راحت است. مدل بزرگ‌تر برای دارندگان سیستم‌های دسکتاپ بهتر است. در حالی که مدل کوچک‌تر قابلیت حمل ساده‌تری را فراهم کرده و برای دارندگان لپ‌تاپ مناسب خواهد بود. در کل این مدل برای افرادی که دست کوچک‌تری دارند، مناسب‌تر خواهد بود.

موس لاجیتک

علاوه‌بر دو مدل یاد شده، شرکت لاجیتک از موس جدیدی برای استفاده در چند دستگاه تحت عنوان M720 Triathlon Multi-Device هم رونمایی کرد. این موس دقت عملکرد خوبی داشته و به طور سریع با فناوری بی‌سیم مبتنی‌بر بلوتوث به رایانه متصل می‌شود. این موس هم از باتری بهره می‌برد. کاربران با استفاده از یک دکمه‌ی موجود بر روی موس یاد شده، به راحتی می‌توانند بین سه دستگاه مختلف جابه‌جا (switch) شوند.

موس لاجیتک

این دکمه دارای سه شماره‌ی ۱، ۲ و ۳ است. بنابراین کاربران از دستگاهی که تمایل به متصل شدن به موس را دارند، آگاه خواهند شد. علاوه‌بر آن، کار با موس بسیار ساده است. دکمه‌های این موس قابل برنامه‌ریزی بوده و از سوییچ خودکار به ازای هر نرم‌افزار بهره‌مند است.

موس لاجیتک

فعلا از زمان عرضه و شیوه‌ی قیمت گذاری موس‌های یاد شده اطلاعاتی در دست نیست. انتظار داریم که قبل از پایان سال میلادی، این موس‌ها در بازار داخلی ایالات متحده عرضه شوند.

آیا حاضر به خرید موس‌های جدید لاجیتک هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه وب‌سایت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات