گلکسی گرند پرایم ۲۰۱۶ آزمایش های نهایی برای ورود به بازار را می‌گذراند

یک‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی گرند پرایم یکی از محصولات میان‌رده‌ی سامسونگ در سال ۲۰۱۴ بود. این گوشی با صفحه‌نمایش ۵ اینچ، رم ۱.۵ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایتی معرفی شد. اخیرا خبرهایی از آزمایش‌های سامسونگ روی مدل جدیدی از این گوشی در هند منتشر شده است. مدل جدید با شماره مدل SM-G532F در وبسایت Zauba رویت شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سال ۲۰۱۴، سامسونگ یک گوشی میان‌رده با نام گلکسی گرند پرایم معرفی کرد. این گوشی با صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۹۶۰*۵۴۰ عرضه شد. از مشخصات گلکسی گرند پرایم، پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای به همراه ۱.۵ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بود. این گوشی دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی داشت.

وبسایت هندی Zauba که در زمینه‌ی صادرات و واردات فعالیت می‌کند، اخیرا خبری در مورد یک گوشی جدید از سامسونگ با شماره مدل SM-G532F منتشر کرده است. از آنجا که مدل قبلی SM-G531 نام داشت، به نظر می‌رسد این مدل جدید نسخه‌ای از گلکسی گرند پرایم باشد که برای سال ۲۰۱۶ آماده شده است.

گوشی SM-G532 دو مرتبه و در تاریخ‌های ۱۲ جولای و ۴ آگوست در این وبسایت رویت شده‌ است. طی این دو مرحله، جمعا ۷ عدد از این گوشی وارد هند شده است. در آخرین واردات، برای این گوشی مبلغ ۱۰۳ دلار تعیین شده که البته قیمت نهایی آن نخواهد بود اما این قیمت مشخص می‌کند که گلکسی گرند پرایم ۲۰۱۶ یک گوشی میان‌رده یا پایین‌رده خواهد بود.

گرند پرایم 2016
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات