اپلیکیشن Lumia Panorama: عکسبرداری به صورت پانوراما در ویندوزموبایل - زوم اپ

شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Lumia Panorama اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزموبایل است که به کمک آن می‌توانید تصاویر جذاب پانوراما را در گوشی موبایل تهیه کنید. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

امکان ثبت تصاویر پانوراما از سال‌ها پیش و حتی در گوشی‌های جاوا نیز امکان‌پذیر بود و به دلیل آن که توانایی ثبت تمام زوایای یک منظره را داشت، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های عکاسی تبدیل شد به طوری که بعد از گذشت سال‌ها، هنوز هم یکی از رایج‌ترین شیوه‌های عکاسی به حساب می‌آید. اما با تولید گوشی‌های هوشمند و اضافه‌شدن سنسورهای حرکتی، تصاویر پانوراما ارتقاء یافت و به لطف این ویژگی، ثبت و مشاهده‌ی این تصاویر وارد مرحله‌ی جدیدی شد. تا پیش از این موضوع، عکس‌های ۳۶۰ درجه‌ای در گوشی‌های جاوا، به صورت یک تصویر با اندازه‌ای بسیار طولانی قابل مشاهده بود که تمام ۳۶۰ درجه‌ی محیط را در یک تصویر ساده و دو بعدی به شما نشان می‌داد. اما با ورود سنسورهای هوشمند، کاربران قادر خواهند بود تا این تصاویر را دقیقا مشابه زمانی که به ثبت آن‌ها پرداختند، و تنها با حرکت دادن گوشی به اطراف مشاهده کنند. Lumia Panorama یکی از اپلیکیشن‌هایی است که قادر به ساخت تصاویر پانوراما و سه‌بعدی در گوشی‌های ویندوزموبایل خواهد بود.

نحوه‌ی عملکرد Lumia Panorama مانند دیگر اپلیکیشن‌های ثبت تصاویر پانوراما است به این صورت که با اجرای آن به یک دوربین داخلی دسترسی خواهید داشت که با حرکت دادن آن و ثبت عکس‌های پی در پی، می‌توانید تصویری یک دست و جامع را به وجود بیاورید. پیوند زدن تصاویر به یکدیگر به صورت کاملا خودکار توسط Lumia Panorama انجام خواهد شد که این امر به صورت کاملا حرفه‌ای و تمیز صورت خواهد گرفت به طوری که تصویر خروجی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود و لذت تماشای آن نیز به دلیل این تمیزی و یکدستی بسیار بیشتر از اپلیکیشن‌های نسبتا قدیمی است. بعد از ثبت تصاویر نیز می‌توانید علاوه بر ذخیره‌ی آفلاین، به طور مستقیم آن‌ها را در فیسبوک و توئینر آپلود کنید تا دوستان شما نیز موفق به دیدن عکس ساخته شده توسط Lumia Panorama شوند. برای دانلود می‌تواید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • ثبت تصاویر پانوراما
  • اتصال خودکار و تمیز عکس های ثبت شده

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی ندارد

دانلود اپلیکیشن

ویندوز استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات