شیائومی فردا از لباسشویی خود رونمایی می کند

دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی کار خود را با گوشی‌های هوشمند آغاز کرد، اما این کمپانی چینی در سال‌های اخیر گستره‌ی فعالیت خود را بسیار گسترش داده و محصولات متعددی را راهی بازار کرده است. حال شنیده‌ها حکایت از این دارد که محصول هوشمند بعدی شیائومی، یک ماشین لباسشویی است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شیائومی پس از اضافه کردن طیف گسترده‌ای از محصولات هوشمند با سبد محصولات خود، حال در پی آن است تا لباسشویی با برند شیائومی را نیز راهی بازار کند. اخبار منتشر شده گویای این موضوع است که شیائومی فردا لباسشویی خود را برای جذب سرمایه یا به اصطلاح Crowdfunding رونمایی خواهد کرد. البته این موضوع هنوز از سوی شیائومی تایید نشده است. تصاویر و اطلاعات فاش شده از این محصول که برگرفته از اپلیکیشن Smart Home شیائومی است، با انتشار در شبکه‌ی ویبو نشان از این دارد که محصول جدید یک ماشین لباسشویی با سایز کوچک است.

اپلیکیشن Mi Smart Home تیزرهای تصویری مربوط به این ماشین لباسشویی مینی را منتشر کرده که تاحدودی رونمایی از این محصول را در ۱۶ آگوست، یعنی فردا تایید می‌کند. در تیزرهای منتشر شده روی قابلیت‌های این ماشین لباسشویی برای تمیز کردن البسه تاکید شده است. ضمنا اشاره‌هایی نیز به قابلیت‌های هوشمند این محصول شده است. حساب کاربری MINIJ نیز که متعلق به تولیدکننده‌ی ماشین‌های لباسشویی مینی و یخچال در چین است، در روزهای اخیر کامنت‌های متعددی را زیر تیزرهای تصویری منتشر شده قرار داده و این تصاویر را به اشتراک گذاشته است. تمامی این موارد باعث شده تا گمانه‌ها در خصوص تولید این ماشین لباسشویی مینی توسط MINIJ با برند شیائومی افزایش یابد.

باید دید که آیا شیائومی فردا ماشین لباسشویی مینی هوشمند خود را رونمایی می کند یا این موضوع فقط یک مانور تبلیغاتی بوده است؟ نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات