مایکروسافت طی سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ محصولات جدید را به خانواده سرفیس اضافه می کند

دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد مایکروسافت درصدد عرضه‌ی محصول جدیدی از خانواده‌ی سرفیس است، چراکه یک توسعه‌دهنده‌ی اپلیکیشن هندی در دیداری که از ساختمان شماره‌ی ۸۸ مایکروسافت داشته، شواهدی را از توسعه یک گجت جدید از خانواده‌ی سرفیس مشاهده کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده توسط شوبهان چمبورکار که یک توسعه‌دهنده‌ی هندی اپلیکیشن برای گوشی‌های هوشمند است، مایکروسافت در حال توسعه‌ی گجت جدیدی از خانواده‌ی سرفیس است. وی این اطلاعات را پس از بازدیدی که اخیرا از ساختمان شماره‌ی ۸۸ مایکروسافت داشته، به دست آورده است. مایکروسافت در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری را برای توسعه‌ی گجت‌های مختلف تحت خانواده‌ی سرفیس به کار بسته است، که از جمله‌ی این گجت‌ها می‌توان به سرفیس پرو ۴، سرفیس بوک و قلم سرفیس و تایپ کاور بروز شده اشاره کرد. انتظار می‌رود در سال جاری میلادی و در ماه‌های آینده نیز نسل جدید سرفیس‌های مایکروسافت رونمایی شود.

هنوز مشخص نیست که آیا گجت جدید تولید شده از خانواده‌ی سرفیس یک تبلت، لپ‌تاپ یا یک وسیله‌ی جانبی خواهد بود، هرچند گمانه‌ها در مورد معرفی یک گجت در فرم فکتور جدید نیز وجود دارد. برخی شایعات احتمال معرفی یک رایانه‌ی رومیزی آل‌این‌وان را مطرح کرده‌اند. براساس گزارش منتشر شده توسط دیجی تایمز، مایکروسافت در نظر دارد Surface AIO را به عنوان جایگزینی برای سرفیس‌بوک راهی بازار کند. براساس اطلاعات آشنا به موضوع مورد نظر، مایکروسافت در حال گفتگو با شماری از سازندگان پی‌سی‌های سنتی است تا محصولی را با برند سرفیس راهی بازار کند.

سرفیس های مایکروسافت

تصویر منتشر شده توسط چمبورکار نشان از این دارد که در قفسه مربوط به قرارگرفتن ابزار‌های خانواده‌ی سرفیس سه جای وجود دارد که یکی از این جایگاه‌ها با گجتی که در سال ۲۰۱۶ معرفی می‌شود پر شده و دو جای باقی مانده نیز با گجت‌هایی که در سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شوند، پر خواهد شد. در ماه‌های اخیر شایعات متعددی مطرح شده که حکایت از معرفی سرفیس‌فون توسط مایکروسافت دارند. انتظار می‌رود مایکروسافت نسل جدید سرفیس پرو ۴ را به همراه سرفیس بوک در سال آینده‌ی میلادی راهی بازار کند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات