وبگرد: زیباترین و کاربردی ترین نمودارها را آنلاین رسم کنید

یک‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ساخت نمودار‌های مختلف به شیوه‌های سنتی دیگر تاریخ مصرف خود را از دست داده‌اند. وب‌سایت Vizzlo به شما کمک می‌کند تا به راحتی بتوانید نمودار‌هایی بسیار زیبا در انواع شکل‌ها رسم کنید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نمودارها، نشان‌دهنده روابط عددی و نسبی اقلام هستند که خواننده را قادر به درک معنای خاص یک توده از اطلاعات پیچیده می‌کنند.

می‌توان انواع و اقسام نمودارها را به‌طور خلاصه در چهار دسته خلاصه کرد که عبارتند از خطی، ستونی، دایره‌ای و تصویری. نمودارها انواع دیگری نیز دارند که مبنای هر کدام از آنها کم و بیش در قالب یکی از چهار دسته یاد شده قرار می‌گیرد.

website

بعضی از نمودارها، تنها دارای یک مقیاس اندازه‌گیری هستند مانند نمودار دایره‌ای و بعضی دیگر دو مقیاس مانند نمودار خطی دارند.

پس از اینکه شکل نموداری که قصد رسم آن را دارید انتخاب کردید، اکنون باید در یک فرم مشخص همه اطلاعات خود را از یک سند صفحه گسترده، اکسل، اسناد گوگل یا تنها استفاده از API این وب‌سایت وارد کنید. اکنون نمودار نهایی را می‌توانید همراه با اطلاعات وارد شده مشاهده کنید یا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

website

اگر دوست دارید از اطلاعات مختلفی که در اختیار دارید نمودار‌هایی بسازید و در وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کنید، وب‌سایت Vizzlo می‌تواند تبدیل به یکی از کاربردی‌ترین وب‌سایت‌های شما شود. همچنین با توجه به اینکه نمودار‌های این وب‌سایت از شکل و ظاهر بسیار زیبایی برخوردارند، می‌توانید از آن‌ها در ارائه‌های خود نیز استفاده کنید.

برای استفاده از این وبسایت به https://vizzlo.com/ مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات