اپل همراه با iOS 10 اپلیکیشن جدید Music را معرفی کرد

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳
مطالعه 3 دقیقه
اپل در کنفرانس WWDC امسال نسخه جدید سیستم‌عامل موبایل خود یعنی iOS 10 را رسما معرفی کرد. علاوه بر این، کوپرتینویی‌ها اپلیکیشن کاملا جدید Music را هم به همراه نسخه جدید iOS معرفی کردند. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

سال گذشته اپل به یکباره و با معرفی اپل موزیک، به جمع بازیگران حوزه استریم آنلاین موسیقی پیوست. اما دومین اقدام اساسی این شرکت در حوزه استریم موسیقی چه خواهد بود؟

در جریان WWDC 2016 که هم اکنون در حال برگزاری است، اپل از تغییراتی که در Apple Music اعمال شده رونمایی کرد. Eddy Cue در ابتدا به این نکته اشاره کرده که اپل موزیک هم اکنون ۱۵ میلیون مشترک پولی دارد که در طی یک سال اول، این تعداد کاربر، بیشتر از هر سرویس استریم دیگری است. اپل قصد دارد تا به عنوان رقیبی برای اسپاتیفای مبدل شود و این در حالی است که هم اکنون اسپاتیفای ۳۰ میلیون مشترک پولی دارد و کار اپل در این حوزه چندان هم آسان نخواهد بود.

همانطور که انتظار می‌رود، اپل به طور کامل اپلیکیشن موزیک را بازطراحی کرده و حال با اپلیکیشنی مواجه هستیم که نمای ظاهری آن کاملا جدید شده است.

حالا اگر شما اپلیکیشن موزیک را باز کنید، در اولین صفحه آن بخش کتابخانه (Library) را مشاهده خواهید کرد. در نسخه‌های قبل پس از گشودن اپلیکیشن موزیک صفحه For You به کاربر نشان داده می‌شد. رابط کاربری For You حالا تغییر کرده و اطلاعات بیشتری را به کاربر نشان می‌دهد. در نسخه جدید Music بخش اتصال، به تب For You نیز اضافه شده  و دیگر یک تب جداگانه برای بخش اتصال وجود ندارد.

اپل موزیک جدید

رابط کاربری قسمت پخش موسیقی نیز تغییراتی داشته و در نسخه جدید به شکل پلتفرم کارت‌های قابل اسکرول است. همانطور که انتظار می‌رفت سرانجام، پشتیبانی از متن آهنگ‌ها نیز به اپل موزیک اضافه شده است.

اپل موزیک

تب Radio هم از جمله بخش‌های دیگری محسوب می‌شود که در Apple Music تغییر کرده است. حالا دیدن محتوای Beats 1 آسان‌تر شده و هر برنامه در صفحه اختصاصی مربوط به خود نمایش می‌یابد که در نتیجه دسترسی به برنامه‌های قبل را سریع‌تر می‌کند.

اپل موزیک

اپلیکیشن جدید Music در iOS 10 ارائه می‌شود. نسخه آزمایشی مخصوص توسعه‌دهندگان iOS 10 از امروز در دسترس است و نسخه عمومی این سیستم‌عامل جدید نیز مدتی بعد عرضه خواهد شد. 

این خبر در حال بروزرسانی است...

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات