شاخص، اولین و تنها تحلیلگر وب فارسی، توسط پارسی‌ جو معرفی شد

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
دیده شدن برای هر فردی و با هر شغلی تعریف خاصی دارد. از طراحی یک نقاش گرفته یا نوشته‌های یک نویسنده تا ساخته‌های یک معمار و خیلی دیده‌شدن‌های دیگر. اما اگر صاحب یک سایت یا بلاگ هستید یا اینکه برای توسعه یک پیج اینترنتی تلاش می‌کنید، دیده‌شدن برای شما یعنی شروع همه چیز. تا دیده نشوید یعنی کسب‌وکار شما هنوز شروع موفق خود را تجربه نکرده است.
تبلیغات

در دنیای آنلاین، مهم است که صفحات و کسب‌وکارهای اینترنتی از کانال‌های متفاوت توسط موتور‌های جستجوگر، سازمان‌های تجاری و مشتریان نهایی دیده می‌شوند، چرا که هر یک بر اساس مدل تجاری ‌آن کسب‌وکار ارزش متفاوتی را ایجاد می‌کنند. به‌همین دلیل است که اطلاع کمی و کیفی از میزان دیده شدن در دنیای آنلاین برای متخصصان بازاریابی آنلاین و صاحبان صفحات اینترنتی حیاتی و مهم به‌شمار می‌رود.

برای اینکه بتوانیم سنجشی صحیح از نرخ دیده شدن صفحه اینترنتی خود در دنیای وب داشته باشیم باید به‌دنبال شاخص‌هایی باشیم تا به‌صورت کمی و عددی قادر باشند وضعیت کسب‌وکارمان در اینترنت را اندازه‌گیری و متر کنند.

سرویس جدید جستجوگر بومی پارسی‌جو با نام شاخص، اولین سرویس ایرانی است که آمار حیاتی و جذابی را  از وضعیت صفحات اینترنتی شما در وب فارسی ارایه می‌کند تا دید بهتری برای تصمیم‌گیری در مورد فعالیت‌های آینده خود داشته باشید.

پارسی جو

خزش میلیاردها صفحه در طول چندین سال و دانش گسترده پارسی‌جو از وب پارسی مهم‌ترین عواملی است که شاخص را به اولین و تنها سرویس ایرانی تبدیل می‌کند که قادر است آماری با این کیفیت را در حوزه وب فارسی در اختیار کاربران قرار دهد؛ آماری که تا پیش از این محدود به استفاده از سرویس‌دهنده‌های خارجی با دردسرهای فراوان بوده است.

شاخص، علاوه بر آنکه وضعیت دیده‌شدن صفحات اینترنتی شما را در جستجوگر پارسی‌جو نشان می‌دهد، نرخ ارجاع لینک و تعداد کلیک بر روی آن‌ها را نیز مشخص می‌کند. برای شروع تنها لازم است آدرس اینترنتی سایت یا وبلاگ مورد نظر را در شاخص وارد کنید  تا  به رایگان، بدون نیاز به ثبت‌نام و در سریع‌ترین زمان ممکن به اطلاعات مورد نظر خود دست یابید.

شاخص قادر است با نمایش تعداد صفحات خزش شده و ایندکس شده سایت شما، نحوه دیده شدن آن را در جستجوگر پارسی‌جو نشان دهد تا در صورت لزوم بهینه‌سازی‌های لازم را برای بهتر دیده شدن سایتتان در قدرتمند‌ترین جستجوگر ایرانی انجام دهید. به کمک شاخص می‌توانید از تعداد سایت‌هایی که به سایت‌ مورد نظر شما لینک داده‌اند، مطلع شوید و امتیاز خود را در مقایسه با دیگر وب‌سایت‌ها تماشا کنید. شاخص همواره آدرس اینترنتی تعدادی از سایت‌هایی که به سایت شما لینک‌ داده‌اند را نیز نمایش می‌دهد.

اگر علاوه بر موارد اشاره شده، به‌دنبال آماری از میزان استقبال کاربران از صفحات اینترنتی خود هستید، سرویس شاخص، تعداد کلیک‌هایی که بر روی این صفحات توسط کاربران انجام گرفته شده است را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

پارسی جو

تمامی موارد بیان شده فقط بخشی از امکانات شاخص است که هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است. قابلیت‌های متعددی برای این سرویس از پارسی‌جو در نظر گرفته شده که به‌مرور به آن اضافه می‌شود تا بتوانید آنالیز کاملی از کسب‌وکار و صفحات اینترنتی خود در وب فارسی داشته باشید.

فراموش نکنید که شاخص همواره اطلاعات خود را از سایت شما تکمیل و به‌روز رسانی می‌کند تا دید صحیح‌تری از وضعیت کنونی کسب‌وکار اینترنتی خود پیدا کنید و نسبت به انجام بهبودهای لازم یا اخذ استراتژی‌های جدید آگاهانه‌‌تر اقدام کنید. پس هم‌اکنون با شاخص شروع کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شاخص و دیگر سرویس‌های پارسی‌جو و آگاهی از آخرین خبرها و رویدادهای مهم جستجوگر بومی پارسی‌جو به بلاگ پارسی‌جو با نام پرس‌وجو سر بزنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات