ابعاد آیفون 7 با آیفون 6 اس یکسان است

دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
در حالی که پیش‌تر در خبرها آمده بود که نسل جدید آیفون با طراحی تازه‌ی خود در سال ۲۰۱۷ از راه می‌رسد، بسیاری از کارشناسان معتقدند تفاوت میان آیفون 7 که تا چند ماه دیگر رونمایی می‌شود با آیفون 6 اس خیلی نیست. امروز نیز تصویری منتشر شده که نشان می‌دهد ابعاد آیفون 7 با آیفون 6 اس یکسان است.
تبلیغات

بعد از معرفی آیفون اس‌ای، حالا کارشناسان و کاربران منتظر هستند تا زمان رونمایی از آیفون 7 فرا برسد. براساس تصاویر شماتیکی که از پرچمدار جدید اپل منتشر شده، ابعاد آیفون 7 با آیفون 6 اس برابر است.

براساس تصویر منتشر شده ابعاد آیفون 7 برابر ۱۳۸.۳۰ در ۶۷.۱۲ میلی‌متر است. البته به ضخامت این گوشی اشاره‌ای نشده، ولی اگر یادتان باشد ضخامت آیفون 6 اس برابر ۷.۱ میلی‌متر بود. ضمن اینکه باید یادآوری کنیم آیپادتاچ با ضخامت ۶.۱ میلی‌متری خود، باریک‌ترین محصول اپل است.

به نظر می‌رسد جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری همچنان در آیفون جدیدی حضور دارد؛ اما گفته می‌شود روی ضخامت این محصول تاثیری نخواهد داشت. با توجه به ظرفیت باتری، احتمالا اپل همان ضخامت ۷.۱ میلی‌متری را برای آیفون 7 در نظر بگیرد. البته هنوز این احتمال وجود دارد که برای بهتر شدن میزان شارژدهی باتری، ضخامت دستگاه کمی بیشتر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات