بازی موبایل Nibblers؛ از بین بردن میوه های هم شکل

پنج‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Nibblers یک بازی جذاب برای اندروید و آیفون است که در آن وظیفه‌ی کنار هم قراردادن میوه‌های هم‌شکل و از بین بردن آن‌ها را برعهده خواهید داشت. با زومیت همراه باشید تا با این بازی سرگرم‌کننده بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

کمتر کاربری پیدا می‌شود که صاحب یک گوشی هوشمند باشد و بازی‌های مشهوری همچون AngryBirds و CandyCrush را نشناسد. Nibblers یک بازی جذاب و رنگارنگ است که از سوی سازندگان AngryBirds و در سبک CandyCrush ساخته شده است و در آن باید با کنار هم قرار دادن میوه‌های هم شکل و از بین بردن آن‌ها امتیاز کسب کنید و مراحل را به پایان برسانید. همانند دیگر بازی‌های Rovio این بازی نیز از گرافیکی شاد و رنگارنگ برخوردار است و با دارا بودن بیش از ۸۰۰ مرحله‌ی جذاب می‌تواند روزها شما را مشغول کند. به لطف درجه بندی سنی Nibblers که برای سنین ۳+ منتشر شده است انجام این بازی برای کودکان نیز عنوانی بسیار مناسب خواهد بود و محیط شاد و رنگارنگ بازی و همچنین ساده بودن انجام آن باعث شده است که Nibblers یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در بین کودکان باشد.

طریقه‌ی انجام بازی Nibblers همانند دیگر عناوین Matching Game است که در آن باید حداقل ۴ میوه‌ی یکسان را در کنار هم قرار دهید تا از بین بروند. هرچه این زنجیره‌ی میوه‌ای طولانی‌تر باشد امتیاز بیشتری را نیز کسب خواهید کرد و می‌توانید با استفاده از آیتم‌های متنوعی که در طول مراحل در اختیارتان قرار می‌گیرد نیز امتیازهای بیشتری به دست آورید. البته در Nibblers همه چیز ساده و شاد نخواهد بود و در مراحل بازی مارمولک‌هایی برای دزدیدن این میوه‌ها مزاحم شما خواهند شد که باید با دفاع از میوه‌ها به کاراکترهای جذاب و دوست داشتنی این بازی کمک کنید. نکته‌ی جالب دیگری که در Nibblers وجود دارد بخش آنلاین آن است که توسط آن می‌توانید همزمان با دوستان خود در هر کجای دنیا به انجام بازی بپردازید. پازل‌های میوه‌ای در ابتدا در سایزهای کوچک ارائه خواهند شد اما هرچه به سمت مراحل بالاتر پیش بروید سایز این پازل‌ها نیز به طور پلکانی افزایش پیدا خواهند کرد و میوه‌های بیشتری را در اختیار خواهید داشت. موسیقی متن و صداگذاری‌های Nibblers نیز به بهترین شکل ممکن انجام شده است که البته با توجه به عناوینی که تاکنون از Rovio مشاهده کرده بودیم این موضوع چندان دور از انتظار نیز نبود. برای دانلود بازی اندرویدی و دانلود نسخه آیفون بازی Nibblers روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود بازی

پلی‌استور اپ‌استور

برای دانلود بازی های جدید اندروید، آیفون یا ویندوزموبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات