مشخصات تلفن‌ هوشمند Hamburg بلکبری در بنچمارک GFXBench رویت شد

چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
بلکبری یکی از شرکت‌های سازنده تلفن‌های هوشمند است که در چند سال اخیر ضمن تلاش‌هایی که داشته، باز هم نتوانسته به جایگاه گذشته خود بازگردد. اخیرا این کمپانی یک تلفن‌هوشمند اندرویدی به نام Priv را معرفی کرد که به دلیل قیمت بالا چندان موفق ظاهر نشد. حالا اما مشخصات تلفن‌هوشمند اندرویدی دیگری از این کمپانی به نام Hamburg در بنچمارک GhamFXBench رویت شده که احتمالا یک دستگاه میان‌رده خواهد بود. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تلفن‌هوشمند BlackBerry Hamburg یکی از دو محصول اندرویدی جدید بلکبری است که انتظار می‌رود امسال شاهد معرفی آن باشیم. به تازگی مشخصات این گوشی‌هوشمند در بنچمارک GFXBench رویت شده است. بر اساس اطلاعات بدست آمده از بنچمارک مورد اشاره، تلفن‌هوشمند Hamburg (هامبورگ در واقع کد نام پروژه این محصول است) مجهز به صفحه‌نمایشی ۵.۲ اینچی خواهد بود و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. در دل این محصول نیز پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵ به عنوان قلب تپنده‌ این گوشی انجام وظیفه می‌کند. این چیپست مجهز به هشت هسته ۱.۵ گیگاهرتزی بوده و پردازنده گرافیکی آن نیز آدرینو ۴۰۵ است.

حافظه رم پردازشی Hamburg سه گیگابایت و حافظه داخلی ذخیره‌سازی آن نیز ۱۶ گیگابایت اعلام شده است. دوربین اصلی این محصول در پشت آن ۱۲ مگاپیکسلی بوده و دوربین جلویی نیز ۷ یا شاید ۸ مگاپیکسلی باشد که می‌توان از آن برای ثبت تصاویر سلفی یا برقراری تماس‌های ویدیویی استفاده کرد. مهم‌تر از همه، سیستم‌عامل این تلفن‌هوشمند اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو خواهد بود.

BlackBerry Hamburg specs

بنا به اعلام Dylan Habkirk که پیش‌ از این طرح مفهومی تلفن‌هوشمند بلکبری هامبورگ و بلکبری Rome را نیز منتشر کرده بود، این محصول جدید در واقع مدل بازسازی شده BlackBerry Z30 است. تلفن‌هوشمند BlackBerry Rome مجهز به یک صفحه‌کلید فیزیکی از نوع QWERTY خواهد بود، درحالیکه Hamburg به صورت تمام لمسی عرضه می‌شود و از صفحه‌کلید فیزیکی بی‌بهره است. Habkirk می‌گوید تلفن‌هوشمند هامبورگ زودتر از بلکبری Rome معرفی خواهد شد.

در ماه نوامبر گذشته، بلکبری اولین تلفن‌هوشمند اندرویدی خود را با نام BlackBerry Priv معرفی کرد که به دلیل قیمت بالای این محصول که آن را در رده گوشی‌های سطح‌ بالای اندرویدی بازار قرار می‌داد، فروش ناامیدکننده‌ای را تجربه کرد. جان چن، مدیرعامل بلکبری نیز اذعان داشته که قیمت Priv واقعا زیاد بوده و انتظار می‌رود با معرفی این مدل‌های جدید قیمت آن‌ها بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار تعیین شود.

نظر شما در مورد تلفن‌های هوشمند اندرویدی بلکبری چیست؟ آیا سرانجام این کپمانی موفق خواهد شد به دوران اوج خود بازگردید؟ لطفا نظر خود را در این مورد با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات