گوشی خمیده شیائومی بهار ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد

سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدتی است که شایعاتی در ارتباط با عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند شیائومی با صفحه‌نمایش خمیده منتشر می‌شود. اکنون مشخصات احتمالی این گوشی که بهار سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود مشخص شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ظاهرا لی جون، بنیانگذار و مدیر عامل شیائومی توسعه گوشی با صفحه‌نمایش خمیده را تأیید کرده است. اگرچه این خبر بسیار مهم بود، اما وی اطلاعات بیشتری از این گوشی ارائه نداد. حال یکی از کاربران ویبو، مشخصات احتمالی این گوشی را فاش کرد.

زمانی که در رابطه با گوشی‌های هوشمند دارای صفحه‌نمایش خمیده صحبت می‌کنیم، قطعاً کمپانی سامسونگ با ارائه دو گوشی گلکسی اس ۷ اج و گلکسی اس ۶ اج، به عنوان پیش قدم در این مورد شناخته می‌شود. اما بر اساس این شایعات، شیائومی در گوشی هوشمند خود از صفحه‌نمایش خمیده شرکت ال‌جی استفاده خواهد کرد. درحالی‌که رزولوشن صفحه‌نمایش این گوشی مشخص نشده است اما صفحه‌نمایش آن، ۵.۷ اینچی OLED خواهد بود.

این گوشی مانند بسیاری از گوشی‌های رده بالای دیگر، بدنه‌ای فلزی خواهد داشت. پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۳ و ۶ گیگا‌بایت رم در کنار دوربین دو‌گانه ۱۲ یا ۱۳ مگا‌پیکسل از دیگر مشخصات این گوشی هستند. انتظار نمی‌رود که این گوشی به‌زودی معرفی شود. پنل‌های صفحه‌نمایش خمیده ال‌جی به‌زودی تولید انبوه نخواهد شد. بنابراین این گوشی احتمالاً بهار سال آینده عرضه خواهد شد.

فعلاً تمام اطلاعاتی که درباره‌ی این گوشی گوشی درز کرده در حد شایعه است اما مطمئناً به‌زودی گوشی‌های زیادی با صفحه‌نمایش خمیده عرضه خواهند شد. ویوو گوشی خود را با صفحه‌نمایش خمیده معرفی کرده است و بر اساس اخبار بسیاری از کمپانی‌های چینی در حال توسعه گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش خمیده هستند. این کمپانی‌ها شامل هواوی (که از پنل سامسونگ استفاده خواهد کرد) و میزو می‌شوند.

هنوز زمان زیادی تا عرضه گوشی شیائومی با صفحه‌نمایش خمیده وجود دارد و احتمالاً اطلاعات بیشتری از این گوشی فاش خواهد شد.

آیا تا‌کنون از گوشی‌های سامسونگ که دارای صفحه‌نمایش خمیده هستند استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما این صفحه‌نمایش‌ها کار‌آمد هستند یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات