مشخصات اچ تی سی دیزایر 628 فاش شد؛ بدنه پلاستیکی، پردازنده ۸ هسته‌ ای مدیاتک و ۳ گیگا‌بایت رم

چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سری گوشی‌های دیزایر اچ‌ تی‌ سی به عنوان گوشی‌های میان‌رده این شرکت شناخته می‌شوند. اکنون عکس و مشخصات گوشی جدید اچ‌تی‌سی دیزایر 628 فاش شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بر اساس تصاویر و مشخصاتی که از گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر 628 توسط @the_maligant منتشر شده است، این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵ اینچی اچ‌دی است و به نظر می‌رسد اسپیکر‌های بوم ساند در بالا و پایین صفحه نمایش قرار گرفته‌اند. این گوشی با بدنه پلاستیکی از پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MTK6753 با کلاک ۱.۳ گیگا‌هرتز و ۳ گیگا‌بایت رم بهره می برد.

htc desire 628

دوربین اصلی ۱۳ مگا‌پیکسلی با F/2.0 در پشت گوشی قرار گرفته و دوربین سلفی ۵ مگا‌پیکسلی نیز در جلو دستگاه قرار دارد. باتری این گوشی ۲۲۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت است و دیزایر 628 از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. حافظه داخلی ۳۲  گیگا‌بایتی این دستگاه توسط کارت میکرو‌‌اس‌دی قابل ارتقا است.

htc desire 628

این گوشی مانند نسخه کوچک گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر 830 خواهد بود که به تازگی معرفی شده است. اطلاعاتی از قیمت این گوشی در دسترس نیست. احتمالاً اچ‌تی‌سی به زودی این گوشی را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد.

htc desire 628

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ آیا تا کنون از گوشی‌های سری دیزایر اچ‌تی‌سی استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما اچ‌تی‌سی در فروش گوشی‌های میان‌رده موفق خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات