نمایش ساعت در کاشی های ویندوزموبایل با Analog Clock Tile - زوم‌اپ

جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعت های آنالوگ همچنان بخشی از زندگی روزمره ی ما هستند. Analog Clock Tile اپلیکیشنی یونیورسال برای ویندوزموبایل است که این ساعت های آنالوگ رو به گوشی‌های موبایل نیز می آورد. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

توسط اپلیکیشن Analog Clock Tile می‌توانید صفحه‌ی کاشی‌های ویندوزموبایل را با ده‌ها مدل ساعت آنالوگ تزیین کنید. هم اکنون به صورت پیش‌فرض امکان نمایش ساعت دیجیتال در کاشی‌های زنده‌ی ویندوزموبایل وجود دارد و با کمک این برنامه، امکان استقاده از ساعت‌های عقربه‌ای گرافیکی نیز در کاشی‌های ویندوزموبایل ممکن خواهد شد. کارکرد این برنامه به این صورت است که با نصب آن، ده‌ها مدل ساعت عقربه‌ای با طرح‌های بسیار زیبا و متنوع در اختیارتان قرار خواهد گرفت تا بتوانید مطابق سلیقه‌ی خود، یکی از آن‌ها را برای نمایش در صفحه‌ی خانگی انتخاب کنید.

وجود یک ساعت عقربه ای در صفحه‌ی اصلی ویندوزموبایل نه تنها حسی نوستالژیک را در گوشی به ارمغان خواهد اورد، بلکه باعث تنوع جذاب کاشی‌ها نیز خواهد شد. جالب تر آنکه می‌توانید به صورت همزمان چندین ساعت با مدل‌های مختلف را در صفحه‌ی کاشی‌ها قرار دهید تا یک دیوار مجازی، پر از ساعت های عقربه‌ای و جذاب در گوشی خود داشته باشید. همچنین این برنامه به صورت یونیورسال منتشر شده است و از همین رو اگر از ویندوز 10 نیز برخوردارید می‌توانید از Analog Clock Tile در کامپیوتر خود نیز استفاده کنید. ساعت‌های مختلفی که در این برنامه قرار دارند دارای ویژگی شخصی‌سازی نیز هستند و می‌توانید جزئیات آن‌ها را تا حد زیادی تغییر دهید تا ظاهر آن به چیزی ک در ذهن دارید نزدیک‌تر شود.

اپلیکیشن Analog Clock Tile که به صورت یونیورسال منتشر شده است دارای ۸ مگابایت حجم بوده و برای اجرا به نسخه ی ۸.۱ یا بالاتر ویندوزموبایل نیاز دارد. برای دریافت این برنامه می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • وجود ده‌ها طرح و پوسته مختلف
  • کیفیت و تنوع بالا در ظاهر ساعت‌ها
  • امکان شخصی‌سازی ظاهر ساعت‌های موجود
  • یونیورسال و رایگان بودن برنامه

نکات منفی

  • نکته‌ی منفی خاصی مشاهده نشد.

دانلود اپلیکیشن

ویندوز استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات