گوشی جدید LeEco با ۶ گیگابایت رم در بنچمارک GFXBench رویت شد

سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
Le2، گوشی جدید شرکت LeEco در راه است. طبق اطلاعات بدست آمده از بنچمارک GFXBench این گوشی دارای ۶ گیگابایت رم و مشخصاتی در حد پرچمداران روز خواهد بود. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بعد از عرضه‌ی اولین گوشی با پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون 820، شرکت LeEco) LeTV سابق) به سختی مشغول کار بر روی گوشی قدرتمند بعدی خود است. به تازگی اطلاعات فاش شده از این گوشی به صورت عکس، گواهینامه‌های رسمی و بنچمارک‌ها رویت شده است.

این گوشی می‌تواند با سه نام Le2، Le 2 Pro یا Le Max 2 عرضه شود؛ اگر چه اسم دقیق این گوشی هوشمند هنوز فاش نشده، ولی  Le‌2 مطمئنا در کمتر از سه مدل عرضه نخواهد شد.

leeco le2 benchmark

یک مدل با ۳ گیگا‌بایت رم، مدل دیگر با ۴ گیگا‌بایت رم ، و بالاترین مدل آن با میزان فوق‌العاده‌ی ۶ گیگا‌بایت رم عرضه خواهد شد. اطلاعات این مدل بعد از اجرای بنچمارک بر روی آن، در مرکز داده GFXBench ثبت شده است.

همچنین Le2 دارای صفحه‌نمایش کواد‌اچ‌دی ۵.۵ اینچی، دوربین اصلی ۲۱ مگا‌پیکسلی (با قابلیت فیلم‌برداری 4K)، دوربین سلفی ۸ مگا‌پیکسلی (با امکان فیلم‌برداری QHD) و ۶۴ گیگا‌بایت فضای داخلی، خواهد بود. همان‌طور که از بقیه مشخصات پیدا است، پردازنده‌ی این دستگاه اسنپ‌دراگون 820 خواهد بود. گوشی جدید LeEco دارای اندروید مارشمالو ورژن 6.0.1 خواهد بود.

هنوز زمان دقیق معرفی این گوشی مشخص نیست، اما امیدواریم که این گوشی به زودی معرفی شود.

نظر شما در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری این گوشی چیست؟ آیا این گوشی قدرت رقابت با پرچمداران سال را دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات