آیفون SE در بنچمارک انتوتو امتیازی برابر با آیفون 6 اس پلاس کسب کرد

پنج‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
آیفون SE جدیدترین گوشی کمپانی اپل است که چندی پیش در مراسم رسمی این شرکت معرفی شد. این گوشی ۴ اینچی مشخصاتی مشابه آیفون ۶ اس دارد و از همان پردازنده‌ی آیفون ۶ اس و لنز ۱۲ مگاپیکسلی دوربین بهره‌مند است. وبسایت انتوتو که در زمینه‌ی امتیازدهی و بنچمارک گوشی‌ها شناخته می‌شود، به تازگی امتیاز این گوشی را منتشر کرده است.
تبلیغات

آیفون SE را می‌توان نمونه‌ی کوچک شده‌ی آیفون ۶ اس نامید. جدیدترین محصول کمپانی بزرگ اپل، مجهز به پردازنده‌ی A9 اپل با ۲ گیگابایت رم و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است. صفحه نمایش این گوشی نیز در ابعاد ۴ اینچی و با رزولوشن ۱۱۳۶ در ۶۴۰ پیکسل تولید شده است. امتیاز بنچمارک این گوشی در وبسایت معتبر انتوتو، به تازگی منتشر شده و نشان می‌دهد آیفون SE امتیازی بسیار نزدیک به آیفون ۶ اس پلاس دارد و اندکی از آیفون ۶ اس نیز بهتر است.

نتیجه بنچمارک آیفون  SE

همان طور که در تصویر مشخص است، امتیاز بنچمارک Antutu آیفون SE برابر با ۱۳۴۳۵۸ بوده و این امتیاز بسیار به عدد ۱۳۷۴۲۰ که امتیاز آیفون ۶ اس پلاس است، نزدیک است. البته این امتیاز آنچنان هم دور از انتظار نبود چرا که آیفون SE مجهز به یکی از سریع‌ترین پردازنده‌های حال حاضر دنیا است و صفحه نمایش کوچک آن نیز امتیاز بالاتری را در آزمایش‌های باتری به این گوشی اختصاص می‌دهد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید اپل به صفحه‌ی آیفون SE مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات