تقاضای بالای خرید می 5 شیائومی، باعث افزایش سفارش تولید این گوشی شده است

پنج‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی پس از ثبت نام برای فروش برق آسای پرچمدار جدید خود با استقبال بیش از ۱۶.۸ میلیون نفر کاربر روبرو شد. پس از برگزاری فروش برق آسا، دست بسیاری از ثبت نام کنندگان از خرید می ۵ کوتاه ماند و از این‌رو شیائومی برای بالا بردن توان خود به منظور پاسخگویی به تقاضای بازار، اقدام به بالا بردن سفارش تولید از کمپانی‌های فاکس‌کان و اینونتک کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شیائومی در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون، نسل جدید پرچمدار خود را پس از ۱۸ ماه معرفی کرد. پس از پایان یافتن نمایشگاه بارسلون، این کمپانی اقدام به ثبت نام برای فروش برق آسای می ۵ کرد که طی آن بیش از ۱۶.۸ میلیون نفر برای شرکت در این فروش ثبت نام کردند. حال پس از برگزاری اولین فروش برق آسای می ۵، به طور طبیعی بسیاری از ثبت نام کنندگان نتوانسته‌اند به گوشی هوشمند مورد نظر خود دست یابند که این موضوع نشان از بیشتر بودن تقاضا در مقایسه با تعداد می ۵ تولید شده است.

هرچند هنوز آماری از تعداد گوشی هوشمند به فروش رفته توسط شیائومی ارائه نشده، اما کارشناسان و تحلیل‌گران در شرق آسیا گمانه‌هایی را در این خصوص مطرح کرده‌اند. براساس اطلاعات ارائه شده شیائومی برای اولین فروش برق آسای خود بیش از ۴ میلیون گوشی هوشمند آماده کرده بوده که در مقایسه با ۱۶.۸ میلیون ثبت نام انجام شده، عدد بسیار کوچکی به نظر می‌رسد. البته هنوز نمی‌توان در مورد آمار ارائه شده با اطمینان سخن گفت.

بنابر گزارش‌های منتشر شده که برگرفته از منابع موجود در تایوان است، با توجه به تقاضای بالای موجود برای این گوشی هوشمند، شیائومی تقاضا برای تولید را نیز افزایش داده است. شنیده‌ها حکایت از این دارند که کمپانی چینی سفارش تولید خود به دو کمپانی فاکس‌کان و اینونتک را افزایش داده تا بتواند پاسخگوی نیاز بازار باشد. انتظار می‌رود با توجه به شرایط موجود، افرادی که ثبت نام کرده‌‌اند، بتوانند در ماه می یا آوریل سال جاری میلادی گوشی هوشمند می ۵ را دریافت کنند.

با توجه به عدم وجود می ۵ برای بازار داخلی، به نظر می‌رسد افرادی که در نظر دارند تا این محصول را در سایر بازار‌ها مال خود کنند، باید مدت بیشتری را در انتظار باشند. شیائومی در چند ماه اخیر، زیرساخت مورد نیاز برای حضور در بازار‌های جدید را آماده کرده که منطقه‌ی خاورمیانه نیز یکی از همین بازارها است. باید دید که این کمپانی چگونه می‌تواند علاوه بر پاسخگویی به تقاضای داخلی، حضور در بازار‌های جدید را نیز تجربه کند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات