‎‎‎‎‎وبگرد: کامل ترین آرشیو متن آهنگ

سه‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
وب‌سایتی می‌شناسی که متن همه آهنگ‌ها رو نشون بده؟ این سوال را احتمالا تا به الان از دوست‌های خود شنیده‌اید که دوست دارند به منبعی از متن تمام آهنگ‌هایی که تاکنون پخش شده‌اند دسترسی پیدا کنند. امروز این وب‌سایت مرجع متن آهنگ را به شما معرفی می‌کنیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وب‌سایت Genius بانک لیریک‌ تمام موسیقی‌ها به شمار می‌رود. جینیوس یکی از بهترین وب‌سایت‌های اطلاع از شعر تمام آهنگ‌ها است. اگر دوست دارید تا پس از شنیدن هر آهنگ خیلی سریع به متن آن شعر دست پیدا کنید، وب‌سایت Genius در اینکار بی‌نقص عمل می‌کند. البته جینیوس سعی می‌کند علاوه بر زبان انگلیسی، باقی زبان‌ها را به خوبی پوشش دهد و دائم در حال اضافه کردن متن آهنگ‌ها به دیتابیس خود است.

website

پس از ورود به وب‌سایت با نوار جستجوی بزرگ در میانه صفحه و اخبار و اطلاعات مربوط به موسیقی در پایین صفحه مواجه می‌شوید. در نوار جستجو درباره هر اطلاعاتی که از آهنگ مورد علاقه خود می‌دانید بنویسید. برای مثال می‌توان نام خواننده، نام آهنگ و حتی بخشی از متن را در آن جستجو کنید تا بلافاصله همه اطلاعات مربوط به آن آهنگ و البته متن کامل آن را مشاهده کنید. در لیریکی که مشاهده می‌کنید همه اطلاعات مربوط به متن آهنگ مانند مکث‌های خواننده در خواندن یا تکرار کلمات نیز با دقت آورده شده است. 

website

کاربران بسیار زیادی در طول روز به این وب‌سایت سر می‌زنند و درباره کل آهنگ یا درباره هر بخش از لیریک نیز نظر خود را می‌گویند. درباره هر بخش از متن آهنگ اگر نظری دارید نیز می‌توانید با کلیک بر روی آن بخش از متن، نظر خود را اضافه کنید.

علاوه بر دریافت و مشاهده متن آهنگ‌ها، همچنین می‌توانید اخبار و رویداد‌های مرتبط با موسیقی را هم در بخش‌های‌ دیگر این وب‌سایت مشاهده کنید. در صورت دلخواه می‌توانید متن آهنگی که در وب‌سایت پیدا نکرده‌اید نیز به آن اضافه کنید.

برای استفاده از این وبسایت به https://genius.com/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات