فروش گلکسی اس 7 فراتر از انتظارات بوده است

دوشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴
مطالعه 3 دقیقه
مدتی است که پیش‌فروش گوشی هوشمند گلکسی اس 7 پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ کمپانی سامسونگ آغاز شده است. طبق آمار منتشر شده، تاکنون میزان فروش این دستگاه در چین و اروپا بسیار خوب و فراتر از انتظارات بوده است. با ما همراه باشید تا آمار فروش این پرچم‌دار را بررسی کنیم.
تبلیغات

یک ماه پیش کمپانی سامسونگ از پرچمداران دوقلوی سال ۲۰۱۶  خود با نام‌های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج رونمایی کرد. حالا چند روزی است که فروش این دو گوشی هوشمند در بازارهای جهانی آغاز شده است. همین فرصت چند هفته‌ای بین رونمایی تا عرضه‌ی این محصولات کافی بود تا تحلیلگران پیش‌بینی‌های خود را در مورد میزان فروش این دو گوشی ارائه دهند. داده‌های اخیر تحلیلگران تأیید می‌کند که گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، فروش بسیار خوب و راضی کننده‌ای را در این مدت تجربه کرده‌ و امیدها را برای تغییر اوضاع صنعت موبایل سامسونگ در راستای افزایش سود، بالا برده‌اند.تحلیلگران بازار و مقامات رسمی کمپانی سامسونگ می‌گویند که میزان فروش و پیش‌ سفارش گلکسی اس ۷ در بازارهای چین، اروپا و هند، فراتر از انتظارات بوده است. منابع موثق می‌گویند که با آغاز پیش‌فروش گلکسی اس ۷ در اروپا، میزان فروش ترکیبی پیش‌ سفارش‌ها، رشدی ۲۵۰ درصدی را از زمان عرضه‌ی گلکسی اس ۶ شاهد بوده است.

مقیاس گذاری DPI در گلکسی S7

در چین، بزرگ‌ترین بازار فروش موبایل جهان که به‌تازگی علائمی از اشباع و رکود در آن دیده شده است، سامسونگ به دلیل کاهش هزینه‌های رقبا و در نتیجه‌ی آن، کاهش قیمت‌ محصولاتشان، با افزایش بسیار شدید رقابت و کاهش سود عملیاتی مواجه شده است. سامسونگ هم‌اکنون با در دست داشتن ۷.۷ درصد از بازار موبایل چین، در رده ششم جدول فروش ایستاده است. جدولی که صدرنشینان آن کمپانی‌های چینی الاصل شیائومی و هواوی هستند.گرچه ممکن است فروش گلکسی اس ۷ در چین به قدری معجزه وار و خیره کننده نباشد که سامسونگ را همچون سال‌های قبل به صدر جدول فروش در این بازار بزرگ برساند، اما به هر حال فروش بالای این پرچم‌دار در چین می‌تواند درآمد بسیار زیاد و به تبع آن، سود بالایی را نصیب سامسونگ کند.نظر خوشبینانه‌ی کو دونگ جین رئیس بخش موبایل سامسونگ در مورد عملکرد خودش که به‌تازگی در فضای وب منتشر شده است، حکایت از فروش خوب کهکشانی‌ّهای سامسونگ دارد. کو می‌گوید: «من پس از دریافت پاسخ فروشندگان عمده و برگزاری جلساتی با واردکنندگان در کشور چین، نسبت به درست بودن عملکرد خودم مطمئن شده و اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده‌ام.»جالب است بدانید تحلیلگران معتقدند که دلیل استقبال خوب و فروش افتتاحیه‌ی بالای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، با وجود نبود نوآوری‌های چندان در آن‌ها، تلاش برای تکمیل ویژگی‌های جزیی‌تر گلکسی‌های جدید، همچون قابلیت نصب کارت حافظه میکرو اس دی، توانایی مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، باتری بزرگ‌تر و ... است. البته کاهش ۱۰ درصدی برچسب قیمتی این گوشی‌ها در برخی‌ از بازارها نیز در فروش بالای آن‌ها تا حدودی مؤثر بوده است. در برخی از بازارها نیز این گوشی‌ها به همراه یک هدست واقعیت مجازی رایگان به کاربران عرضه شده‌اند. 

فراموش نکنید که افزایش فروش گوشی‌های هوشمند سامسونگ، موجب تقویت بخش‌های تولید قطعات نیمه‌هادی و صفحه‌نمایش این کمپانی نیز خواهد شد. گزارش‌های اخیر در مورد فروش خوب گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج، دقیقا همان چیزی است که سامسونگ در این برهه از زمان به آن نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی اس 7 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات