تماشا کنید: تصاویر جدیدی از قاب آیفون 7 و آیفون SE

جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
آیفون 7 و آیفون 4 اینچی یا آیفون SE، محصولات شرکت اپل هستند که بیش از هر گجت دیگری، کاربران منتظر عرضه‌ی آنها هستند. تا چند روز دیگر آیفون SE به طور رسمی معرفی خواهد شد و آیفون ۷ نیز در پاییز معرفی خواهد شد. تاکنون تصاویر و اخبار مختلفی از این دو محصول منتشر شده و به تازگی در ویدئویی، اطلاعات دقیق‌تری از آنها منتشر شده است.
تبلیغات

آیفون ۷ و آیفون SE در سال جاری میلادی معرفی خواهند شد و تاکنون اخبار، تصاویر و اطلاعات مختلفی در مورد آنها منتشر شده است. به تازگی ویدئویی منتشر شده که در آن تصاویر دقیق‌تری از قاب‌های پشتی این دو گوشی به چشم می‌خورد. در تصاویر منتشر شده می‌توان اطلاعات دقیق‌تری از طراحی این دو محصول اپل بدست آورد.

همان طور که در تصاویر خواهید دید، طراحی این قاب‌های محافظ این مورد را نشان می‌دهند که طراحی آیفون SE با ابعاد ۴ اینچی بسیار شبیه به آیفون ۵ و ۵ اس خواهد بود. با این تفاوت که دکمه‌های تنظیم صدا گرد مانده و مکان آنها نیز تغییرات جزئی داشته که نشان می دهد آیفون SE دارای لبه‌های گردتری خواهد بود. در مورد قاب آیفون ۷ نیز تصاویر نشان‌دهنده‌ی محفظه‌ی بزرگ‌تر دوربین هستند که البته شایعه‌ی استفاده از دوربین دوگانه را رد نمی‌کند و هنوز ممکن است آیفون ۷ مجهز به دوربین دوگانه باشد. نکته‌ی دیگری که در پایین قاب به چشم می‌خورد، امکان حذف جک هدفون توسط اپل را بیشتر می‌کند. امکان دارد اپل برای هدفون و دستگاه‌های صوتی تنها به اتصال بلوتوث و کابل لایتنینگ اتکا کند.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات