هر آنچه ال جی به کنگره جهانی موبایل آورد

یک‌شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی یکی از موفق‌ترین کنفرانس‌های خود را در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال برگزار کرد. کره‌ای‌ها در این رویداد از ال‌جی جی 5 به همراه دوستانِ ال‌جی رونمایی و در آن نوآوری‌های مختلفی را ارائه کردند. در این مقاله می‌توانید جمع‌بندی از هر آنچه ال‌جی به MWC 2016 آورد را مشاهده کنید.
تبلیغات

ال‌جی در نمایشگاه MWC 2016 خوش درخشید. آن‌ها اولین گوشی ماژولار کاربردی را معرفی کردند. ال‌جی جی ۵ جزو معدود گوشی‌های فلزی است که نه تنها باتری آن قابل تعویض است، بلکه از طریق درگاه باتری می‌توان ماژول‌های دیگری را نیز به آن متصل کرده و توانایی جی ۵ را افزایش داد. این گوشی همچنین دارای دوربین دوگانه در پشت گوشی است که امکان عکاسی در دو حالت بسیار عریض و عادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

اگر مایل هستید تا درباره‌ی پرچمدار امسال ال‌جی بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنیم نگاه نزدیک زومیت از ال‌جی جی ۵ را تماشا کنید. همچنین می‌توانید در نظرسنجی زومیت در باره‌ی تغییرات اعمال شده در ال‌جی جی ۵ شرکت کنید. 

ال‌جی در این رویداد از چند وسیله‌ی جانبی که از آن‌ها با عنوان دوستان ال‌جی (LG Friends) یاد می‌کند، پرده برداشت که همگی با ال‌جی جی ۵ جفت می‌شوند. این وسایل جانبی شامل، دوربین با قابلیت عکاسی ۳۶۰ درجه، ربات توپی شکل با قابلیت حرکت بر روی سطح و استریم صدا و تصویر، ماژول ارتقاء تجربه‌ی عکاسی، ماژول افزایش کیفیت صدای خروجی از B&O، هدست جدید واقعیت مجازی و همچنین یک وسیله‌ی جانبی برای کنترل پهپادها می‌شود. 

اگر در طول نمایشگاه فرصت کافی برای مطالعه کلیه‌ی مطالب مرتبط با ال‌جی را نداشته‌اید در ادامه می‌توانید همه‌ی آن‌ها را یکجا مشاهده کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات